A A+ A++

Zgodnie z najnowszą edycją raportu 2022 Global Automotive Consumer Study, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte, pandemia nie wpłynęła znacząco na zakupy nowych pojazdów. Nadal najpopularniejszym miejscem zakupu pojazdów są autoryzowane salony dealerów. – W Polsce aż 75 proc. respondentów chciałoby kupić pojazd w salonie. Jednym z deklarowanych powodów jest nadzieja, że w trakcie spotkania łatwiej będzie wynegocjować atrakcyjne rabaty, co podkreśliło 39 proc. badanych – mówi Bartosz Swatko, dyrektor w dziale konsultingu w Deloitte. Preferencje zakupowe wśród Polaków, są również odzwierciedlane na innych rynkach. Kupno samochodu u dealera jest poważane wśród konsumentów z Azji Południowo-Wschodniej (80 proc.) czy Niemiec (78 proc.). Są jednak rynki, gdzie już teraz prężnie rozwija się zakup on-line. Przynajmniej częściowo zdalny proces zakupu jest najbardziej popularny w Chinach (23 proc.) i Korei Płd. (22 proc.). W pełni wirtualnego doświadczenia najczęściej życzyliby sobie konsumenci w Indiach (10 proc.). W Polsce co czwarty konsument dopuszcza możliwość zakupu auta przez internet.

Czytaj więcej

Eksperci Deloitte sugerują, że istotnymi w tym przypadku są poczucie większego komfortu wśród kupujących przez internet i prostota takiego rozwiązania. To one przyczynią się do dalszego rozwoju wirtual … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWznowienie katalogu fotografii dawnego Sanoka
Następny artykułSalon podłóg i drzwi zaprasza do nowej lokalizacji – otwarcie z rabatami