A A+ A++

– Ale okazało się, że opłata za wozokilometr dla operatora w zasadzie pokrywa jego koszty. Operator był gotów poczekać na zyski ze sprzedaży biletów. Mieliśmy wsparcie z programu PKS Plus, więc dla nas to też było niskokosztowe. Uznaliśmy, że warto ludzi przyzwyczaić do tego, że te autobusy są czymś, co zostanie na stałe. W zeszłym roku do października mieliśmy sprzedanych około 80 tys. biletów jednorazowych. Jeśli dołączymy bilety miesięczne to okaże się, że autobusem, przynajmniej raz, przejechało 150 tys. ludzi – dodaje.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł10 faktów o ekologicznych inwestycjach
Następny artykułNetflix ogłosił oficjalną datę premiery czwartego sezonu serialu “Stranger Things”