A A+ A++

Lubicz, Westerplatte, Basztowa i Pawia – skrzyżowanie tych ulic, tuż przy Galerii Krakowskiej i Dworcu Głównym zostało zaprojektowane tak, by usprawnić ruch pojazdów. W konsekwencji, aby przejść z jednej strony ulicy na drugą, trzeba nadłożyć kilkaset metrów i skorzystać z podziemnych przejść dla pieszych.

Krzysztof Kwarciak ze stowarzyszenia “Ulepszamy Kraków” podaje przykład: – Jeśli wysiadamy z tramwaju na ul. Westerplatte i chcemy przejść na przystanek na ul. Lubicz (druga strona ulicy), musimy zejść długimi i stromymi schodami, przejść kilkadziesiąt metrów korytarzem, skręcić w główny tunel i pokonać ok. 50 schodków. Całe skrzyżowanie stało się skomplikowanym labiryntem, zwłaszcza dla osób starszych, z niepełnosprawnościami. Obecny układ drogowy bardzo utrudnia choćby przesiadkę z jednej linii na drugą.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułP. Wojtysiak: „Tempo inwestycyjne mimo panującej pandemii nie spadło, a wręcz przeciwnie – było wyższe niż kiedykolwiek.”
Następny artykułRed Devils Chojnice pokonał AZS UG Gdańsk 7:6