A A+ A++

8 lutego Grupa TUI podsumowała pierwszy kwartał bieżącego roku obrachunkowego. Dla prezesa Fritza Joussena była to też okazja do przedstawienia trendów obserwowanych w sprzedaży oferty letniej. Jednym z najczęściej wybieranych kierunków jest Grecja, która była już bardzo popularna w zeszłym roku, twierdzi Joussen, cytowany przez brytyjski portal branży turystycznej TTG Media. To, jego zdaniem, może przełożyć się na wzrost cen.

Jednocześnie widać, że klienci zgromadzili odpowiednie środki na podróże, bo obecnie chętnie rezerwują też wyjazdy do dalekich krajów. Trend ten można zaobserwować na wszystkich rynkach źródłowych, na których działa TUI. W tym segmencie podróży największym zainteresowaniem cieszą się Karaiby i Wyspy Zielonego Przylądka. Prezes zwraca uwagę, że część miejsc na terminy wielkanocne już się wyprzedała w całości.

Czytaj więcej

Odnosząc się do trendów sprzedażowych, prezes podkreśla świetne wyniki spółki w Wielkiej Brytanii. Tamtejsi klienci są tak spragnieni podróży, że rezerwują wakacje tak jak przed pandemią. Statystyki zbliżają się niemal do 100 procent wyniku zanotowanego przed wybuchem kryzysu. W Niemczech jest to na razie około 80 procent.

Obecnie sprzedaż oferty letniej jest w całej grupie mniejsza o 28 procent od tej przed kryzysem, ale w związku z większym zainteresowaniem droższymi w … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułImanbek, Wiz Khalifa, feat. KDDK, KIDDO – Ordinary Life
Następny artykułViki Gabor – Napad na serce