A A+ A++

Robert Sieńko to prawdziwy ekspert od trade i shopper marketingu, który w tej branży działa od prawie dwóch dekad. Choć trade i shopper marketing są niedoceniane przez agencje interaktywne – to jednak dzięki nim konsumenci podejmują swoje decyzje zakupowe.

Robert Sieńko od prawie 20 lat działa w agencji 3m Projekt, która zajmuje się m.in. trade i shopper marketingiem – dwiema bardzo ważnymi gałęziami promocji i sprzedaży. To dzięki pomysłowemu przygotowywaniu stoisk w sklepach, ich odpowiedniemu obrandowani itd. podejmujemy swoje decyzje zakupowe.

Trade marketing znacząco się jednak zmienia. Próg wejścia w ten świat dla młodych osób jest znacznie wyższy niż w przypadku chociażby social media marketingu. Dodatkowo trade marketing coraz częściej zaczyna wykorzystywać zdobycze technologiczne, aby np… rozpylać zapach świeżych truskawek na stoiskach z owocami. 

– Trade marketing jest częścią marketingu mix. W handlu detalicznym offline – bo tego dotyczy trade marketing – obsługuje ostatni etap podróży towaru z fabryki producenta do koszyka klienta. Te działania to ostatni moment, dzięki któremu producenci za pomocą swojej strategii marketingowej mogą sprawić, że to ich produkt – a nie konkurencji – znajdzie się w koszyku klienta – mówi Robert Sieńko z 3m Projekt.

W najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast Robert opowiada o trade i shopper marketingu, czym różni się shopper od konsumenta i co wspólnego z tym mają psy oraz karma, dlaczego to kobiety są głównymi shopperkami wielu męskich produktów, a także jakie wyzwania stawia przed trade marketingiem automatyzacja sprzedaży.

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPrzed nami ferie. Zmiany w rokładach jazdy MZK
Następny artykułUS auto factories disrupted by Canadian trucker rally