A A+ A++

O tym, że BWT zwiąże się z Alpine spekulowano od dłuższego czasu. Wszystko przez odejście Otmara Szafnauera i austriackiej firmy z Astona Martina. Obie strony współpracowały ze sobą z powodzeniem od 2017 roku, ale ich drogi rozeszły się przed rozpoczęciem tegorocznych zmagań.

Amerykanin od razu został łączony z przejściem do Enstone – podobnie jak BWT. Jak na razie, sprawdziły się te drugie sugestie. Obie strony podpisały długoterminowe partnerstwo, w ramach którego znany producent został sponsorem tytularnym Alpine od sezonu 2022.

Jedną z charakterystycznych cech sponsoringu austriackiego przedsiębiorstwa było różowe malowanie bolidów. Francuzi potwierdzili już, że takie wstawki znajdą się również na ich konstrukcji. Jak będą one wyglądać? O tym kibice przekonają się już 21 lutego, kiedy zostanie odsłonięty model A522.

Zarówno Alpine, jak i BWT zależy na tym, aby “rozpowszechniać przesłanie o zrównoważonym rozwoju na świecie” i “zmniejszać ślad węglowy w poszczególnych dziedzinach.” Pierwszym do tego krokiem ma być maksymalne wyeliminowanie jednorazowego zużycia plastiku:

“Jesteśmy podekscytowani, że możemy ogłosić partnerstwo tytularne BWT z zespołem Alpine F1 przez kolejne lata. Programy zrównoważonego rozwoju firmy obu stron są w pełni zgodne, na czele z eliminacją tworzyw sztucznych jednorazowego użytku”, mówił Cedric Journel, wiceprezes Alpine ds. sprzedaży i marketingu.

“Jesteśmy zadowoleni, że połączając wspólne siły, możemy przekonać wiele osób na całym świecie – w tym naszych pracowników, partnerów, klientów i kibiców – do ograniczenia odpadów z tworzyw sztucznych.”

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNapowietrzanie trawnika – kiedy je przeprowadzić?
Następny artykułWaloryzacja emerytur. O ile wzrosną emerytury?