A A+ A++

Doręczanie odbywać się będzie od poniedziałku do soboty w godz. pomiędzy 8 a 20. Osoby doręczające – pracownicy Urzędu nie mają prawa pobierać od mieszkańców jakichkolwiek kwot pieniężnych, będą wyposażone w imienne identyfikatory.

Jeśli w tym czasie pracownik – doręczyciel nikogo nie zastanie pod wskazanym adresem wróci w innym terminie lub zostawi informację z prośbą o kontakt telefoniczny w sprawie ustalenia sposobu doręczenia. Może także zostawić decyzję u sąsiada, pod warunkiem, że ten zobowiąże się do przekazania jej adresatowi. W takiej sytuacji w twojej skrzynce pocztowej znajdzie się informacja o pozostawieniu urzędowej korespondencji pod innym adresem.

Akcja roznoszenia korespondencji z zakresu decyzji podatkowych oraz zawiadomień rozpocznie się od 9 lutego bieżącego roku i potrwa do 12 marca bieżącego roku.

Osoby odbierające przesyłki proszone są o składanie daty oraz czytelnych podpisów na zwrotnym potwierdzeniu – lista potwierdzeń.

Po tym terminie, decyzje, które z różnych powodów nie zostały doręczone adresatom zostaną wysłane przez operatora pocztowego – pocztę polską.

Podatnicy, którzy wnieśli o doręczenie pism – decyzji za pomocą środków komunikacji elektronicznej i wskazali organowi podatkowemu adres elektroniczny otrzymają decyzje zgodnie z wnioskiem.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:

 44 786-01 50 – teren m. Opoczna,

 44 786 01 51 – teren Gminy.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDTŚ miała przyciągnąć inwestorów, którzy mieli budować się wzdłuż trasy. Czy tak się stało?
Następny artykułNadużycia w archidiecezji? “Benedykt XVI jest niewinny”