Doręczanie odbywać się będzie od poniedziałku do soboty w godz. pomiędzy 8 a 20. Osoby doręczające – pracownicy Urzędu nie mają prawa pobierać od mieszkańców jakichkolwiek kwot pieniężnych, będą wyposażone w imienne identyfikatory.
Jeśli w tym czasie pracownik – doręczyciel nikogo nie zastanie pod wskazanym adresem wróci w innym terminie lub zostawi informację z prośbą o kontakt telefoniczny w sprawie ustalenia sposobu doręczenia. Może także zostawić decyzję u sąsiada, pod warunkiem, że ten zobowiąże się do przekazania jej adresatowi. W takiej sytuacji w twojej skrzynce pocztowej znajdzie się informacja o pozostawieniu urzędowej korespondencji pod innym adresem.
Akcja roznoszenia korespondencji z zakresu decyzji podatkowych oraz zawiadomień rozpocznie się od 9 lutego bieżącego roku i potrwa do 12 marca bieżącego roku.
Osoby odbierające przesyłki proszone są o składanie daty oraz czytelnych podpisów na zwrotnym potwierdzeniu – lista potwierdzeń.
Po tym terminie, decyzje, które z różnych powodów nie zostały doręczone adresatom zostaną wysłane przez operatora pocztowego – pocztę polską.
Podatnicy, którzy wnieśli o doręczenie pism – decyzji za pomocą środków komunikacji elektronicznej i wskazali organowi podatkowemu adres elektroniczny otrzymają decyzje zgodnie z wnioskiem.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
44 786-01 50 – teren m. Opoczna,
44 786 01 51 – teren Gminy.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS