A A+ A++

Vowles zasiądzie za kierownicą McLarena 720S GT3 zespołu Garage 59, podczas dwóch rund, czterech wyścigów, które odbędą się w Dubaju i Abu Zabi w lutym. Jego zmiennikami będą Manuel Maldonado oraz Nicolai Kjærgaard.

Brytyjski zespół postawił w tym roku na McLarena, po tym jak przez ostatnie trzy sezony wystawiał Astona Martina Vantage w różnych mistrzostwach GT3, wygrywając klasę Pro-Am w Blancpain GT Endurance Cup 2020 wraz ze współwłaścicielami zespołu, Chrisem Goodwinem i Alexandrem Westem.

Garage 59 podkreślił, że zimowy harmonogram Asian LMS zapewnia Vowlesowi doskonałą okazję, aby cieszyć się udziałem w wyścigach w fotelu kierowcy, przed powrotem do jego codziennej pracy w F1 dla Mercedesa.

Pierwsze testy przedsezonowe królowej sportów motorowych zaplanowano na 23-25 lutego w Barcelonie, zaledwie cztery dni po finale serii na Yas Marina Circuit.

Czytaj również:

W Asian Le Mans Series nie zabraknie polskiego zespołu Inter Europol Competition. Nico Pino, James Dayson i Guilherme Oliveira utworzą załogę żółto-zielonego samochodu Ligier JS P320 z numerem 13.

Michał Broniszewski wsiądzie do Ferrari 488 GT3. Barw ekipy Kessel Racing wraz z Polakiem, w samochodzie nr 74 będą bronili David Fumanelli i Mikkel Jensen. W bliźniaczym aucie tej samej ekipy będzie ścigał się Roman Ziemian wraz z Francesco Zollo i Acilem Jefferiesem.

Asian Le Mans Series 2022:

Runda 1: 11 lutego, Dubaj
Runda 2: 12 lutego, Dubaj
Runda 3: 19 lutego, Abu Dhabi
Runda 4: 20 lutego, Abu Dhabi

Transmisje z wyścigów Asian Le Mans Series będą dostępne na Motorsport.com oraz Motorsport.tv

 

akcje

komentarze

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCovid w MPK. Wracają strefy ochronne. Kolejne linie zawieszone
Następny artykułPolski GOODRAM ma ambitne plany – nikt się nie spodziewał takiej inwestycji