A A+ A++

DBB oskarża sieci spożywcze o “psucie rynku” piwa i tym samym dewaluację jego wartości. Jak wyjaśnia szef DBB Holger Eichele, szczególnie podczas pandemii handel stosował zbyt często różnego rodzaju promocje na markowe piwa, która zamieniła się w “niepokojącą, rujnującą branżę browarniczą wojnę cenową” prowadzoną przez handel.

Agresywne reklamy?

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDlaczego NASA wysyła samoloty prosto w burze śnieżne?
Następny artykułPracownicy Urzędu Miasta Rumi doręczą decyzje o wymiarze wysokość podatków