A A+ A++

Capcom opublikował w sieci sprawozdanie finansowe, które zdradza, ilu graczy nabyło w ostatnim czasie najważniejsze produkcje japońskiego wydawcy.

Resident Evil Village trafił na rynek w maju 2021 roku i od tego czasu znalazł ponad 5,7 miliona klientów, a także zgarnął cztery nagrody Golden Joystick Awards 2021. To świetny wynik, z którego Capcom ma prawo być zadowolony, ponieważ od premiery najnowszej części survival-horrorowej marki minęło zaledwie 9 miesięcy.

Japończycy chwalą się także zainteresowaniem wokół Resident Evil 7. W ostatnich 9 miesiącach grę nabyło kolejne milion graczy, a passa ta jest utrzymywana już od dłuższego czasu. Łączna sprzedana ilość “siódemki” wynosi już powyżej 10 mln.

Wracając natomiast do Resident Evil Village, jest to najchętniej kupowana odsłona marki. Dla porównaniu, “siódemkę” kupiło 5,7 mln osób dopiero po 1,5 roku od premiery, podczas gdy około Resident Evil 6 kupiło 5,2 mln w rok od premiery. Całkowita sprzedaż gier wchodzących w skład tejże serii wynosi już ponad 123 miliony.

Oprócz informacji związanych z Resident Evil warto wspomnieć o tym, że Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin kupiło 1,4 mln zainteresowanych, a Monster Hunter Rise osiągnął sprzedaż na poziomie 8 mln.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułEurope could live with less Russian gas. A complete shutdown would be 'catastrophic'
Następny artykułKoncert w Filharmonii Świętokrzyskiej. “Memento dla straszliwych czasów”