com.rea.
21.01.2022, 09:22
” Nieoficjalnie mówi się, że inwestorem miałby być podmiot francuski.”
Airbus Helicopters.
Zresztą miał już tu być w postaci Caracala w WZL-1 ale Wacek z Antonim załatwili Caracale. Łodzianie pamięteją.
już oceniałe(a)ś
zazwyczaj_nieomylny
21.01.2022, 08:59
Patrzę na lotnisko w Łodzi i od razu widzę CPK, tyle że generowane straty będą odpowiednio wyższe.
już oceniałe(a)ś
mac208
21.01.2022, 08:18
wokół lotniska od lat “chodzi” Lufthansa, zobaczymy czy to podejście będzie skuteczne
już oceniałe(a)ś
Emhyr
21.01.2022, 12:16
Dopóki rządzą pisie nieudaczniki z ich planami budowy “wielkiego misia” CPK (ponad 40 miliardów wg wyceny z 2017, teraz pewnie 2x tyle realnie) to nie widzę żadnych perspektyw dla Lublinka. Mam tylko nadzieję, że stracą władzę zanim coś zaczną budować na tych polach ziemniaków pod Baranowem, bo inaczej stracimy na tym wszyscy grube miliardy. No ale pisie spółeczki się upasą.
już oceniałe(a)ś
gzielik
21.01.2022, 10:35
To po ile będą władze Łodzi będą oddawać miekszkancom po sprzedaży, tyle lat się dokładaliśmy do tego to się chyba coś należy
już oceniałe(a)ś
Aviator.787
21.01.2022, 09:40
Pomimo dobrych intencji UMŁ – nic z tego nie będzie. Francuzi odlecą, nie tędy droga.
już oceniałe(a)ś
denon
21.01.2022, 11:14
Idealne miejsce na nowe osiedle mieszkaniowe. Podzielić teren, wyznaczyć drogi, miejsce pod handel usługi, szkolnictwo i opiekę zdrowotną. Działki pod budowę domów sprzedawać pod warunkiem dodatkowej realizacji inwestycji w infrastrukturę techniczną jak kanalizacja zbiorcza, przedszkole czy inny umożliwiający później funkcjonować mieszkańcom. Dobre i duże miejsce, w sam raz na ogromniaste osiedle mieszkaniowe a i strefa przemysłowa dałaby tym mieszkańcom miejsca pracy w niewielkiej odległości.
już oceniałe(a)ś
(?’?-‘?)?
21.01.2022, 07:29
“Inwestycje wokół lotniska. Żeby sprzedać, trzeba (znów) zainwestować”
…
rok 2010 – żeby ludzie latali trzeba wybudować nowy terminal – BUDUJEMY
rok 2011 – żeby ludzie latali trzeba zwiększyć nośność pasa startowego – ZWIĘKSZAMY NOŚNOŚĆ
rok 2012 – HZ otwiera nowy terminal
rok 2013 – szukamy nowych połączeń bo Wizz AIR ucieka z tego dna
rok 2014 – 4You Airlines przychodzi na lotnisko HZ ogłasza wielki sukces … i 4You upada, HZ siedzi cichutko jak myszka pod miotłą
rok 2015 – Adria zażyczyła sobie płytę postojową – tylko tego potrzeba żeby ludzie latali z tego lotniska … no i mamy nową i pustą płytę postojową
rok 2016 – to był akurat owocowy rok … zabawa i casualowe środy
rok 2017 – to była akurat kontynuacja owocowego 2016 roku. Do casualowych śród dołożono fioletowe piątki
rok 2018 – kontynuowaliśmy owocowe lata i powstał poniedziałek w sombrero, ale na jeden raz, nakręcono nawet filmik
…
rok 2019, 2020, 2021 … wiadomo Covid i udowodnienie że wewnętrzny przepływ dokumentów może zająć wszystkich pracowników na tyle żeby nie spali w pracy.
Teraz mamy 2022 – żeby sprzedać lotnisko trzeba zrobić do niego drogi …
już oceniałe(a)ś
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS