A A+ A++

Rok 2019 u Fuji obfitował w gorące premiery w segmencie rowerów z barankiem. Pojawił się karbonowy gravel Jari, jak również nowy model flagowej, aerodynamicznej szosy – Transonic. Tym razem przyszedł czas na nowości w segmencie rowerów w teren. W kolekcji mamy nowe elektryki – fulla i hardtaila – oraz gorącą nowość dla fanów wyścigów MTB XC / Maraton, czyli nowego karbonowego hardtaila. Do kolekcji dołączyła też nowa wersja ścieżkowego fulla Outland.       Fuji SLM – nowoczesny hardtail XCWyścigowy hardtail do cross-country od Fuji został kompletnie przeprojektowany i skonstruowany na nowo. Nowa rama posiada haki koła w standardzie Boost (148 x 12 mm), co wpłynie na sztywność, precyzję prowadzenia oraz lepszy transfer mocy. O idealny jej transfer dbają też masywne rurki łańcuchowe (chainstay). Poszerzone osie kół znajdziemy oczywiście również z przodu – amortyzatory montowane do ram SLM 2020 mają mocowanie kół w standardzie Boost – 110 x 15 mm. Schludny i czysty wygląd roweru zapewnia puszczone wewnątrz ramy okablowanie. To nowoczesny rower do XC, ma więc bardziej progresywną geometrię niż poprzedni SLM, ale nie tak radykalną jak u niektórych producentów.      Niemniej jednak szybka analiza geometrii, która wykazuje dla rozmiaru L parametry takie jak: główka o kącie 69,5 stopnia, podsiodłówka o wartości 72,5 stopnia, czy baza kół 1129,5 mm wykazują jasno, że względem poprzedniej generacji rower będzie dużo bardziej przyjazny na trudnych szlakach i dopasowany do nowoczesnych tras XCO i XCM. Kompletne rowery zostały zbudowane z karbonu C10 i występują w trzech wersjach wyposażenia. Topowy Fuji SLM 2.1 ma grupę Shimano Deore XT 1×12, 29-calowe koła DT Swiss X1900 oraz widelec Fox 32 Float Performance SC Grip ze skokiem 100 mm. Tą wersję wyceniono na 13 999 zł, a jej masa wynosi 10,98 kg.      Wersja SLM 2.5 na mieszance XT i SLX kosztuje 10 199 zł, a podstawowy SLM 2.7 na Sram SX 7649 zł. Dla zawodników chcących zbudować wyścigówkę najwyższej klasy dostępny jest sam frameset, w którym rama została wykonana ze szlachetnego (w gradacji Fuji) karbonu C15, ma lepsze parametry sztywności i jest lżejsza – 1080 gramów w rozmiarze L. Cena zestawu ramowego to 6369 zł. Model SLM występuje w rozmiarach: S, M, L i XL. Agresywny ścieżkowiec Outland 29 LT 1.3    Do kolekcji Fuji dołącza model Outland w nowym wyposażeniu. To rower o duszy traill / all mountain, oparty o ramę z aluminium A2-SL, który toczy się na kołach w rozmiarze 29”. W wersji 1.3 ma 150 skoku amortyzatora i 140 mm dampera, całe zawieszenie obsługują produkty Rock Shox. Napęd to 1×11 skonfigurowane z Shimano SLX i XT, a za hamowanie odpowiadają hamulce Tektro z tarczami o średnicy 203/180 mm (przód/tył). Tak skonfigurowany full kosztuje 10 199 zł. Model występuje w rozmiarach: S, M, L i XL.         Nowy full e-MTB – Blackhill EvoE-bike Fuji z pełnym zawieszeniem przeszedł odświeżenie na 2020. W gamie znajduje się 5 modeli, ale w Polsce dostępne będą 4 z nich – 3 na kołach 27,5+” ze skokiem 150 mm oraz jeden twentyniner ze skokiem 130 mm. Wszystkie Blackhille Evo mają nowe silniki Boscha – Performance CX oraz baterie w pełni zintegrowane z ramą. 3 z nich korzystają z nowego akumulatora Bosch Powertube 625Wh i wyświetlacza ledowego Kiox LED. Jedynie podstawowy Blackhill Evo 27.5+ 1.5 ma akumulator 500Wh Powertube i wyświetlacz Purion, jest to jednak podyktowane ceną, która wynosi 16 999 zł. Topowy Blackhill Evo 27.5+ 1.1 kosztuje 22 099 zł i jest wyposażony w napęd SRAM NX Eagle 1×12, widelec RockShox Revelation oraz damper RockShox Super Deluxe Select +. Wersja 1.3 występuje z kołami 27,5+” i 29” – za obie przyjdzie zapłacić 19 999 zł, a napęd w nich to Sramowski SX 1×12. Modele dostępne są w 3 rozmiarach: M, L i XL.         Ambient Evo – hardtail e-MTBE-Hardtail Fuji również został przebudowany na nadchodzący sezon. Nowe modele – podobnie jak e-fulle – mają silniki Bosch Performance CX, a baterie we wszystkich wersjach są zintegrowane i ukryte w ramie. Sprzęt będzie dostępny w wersjach na kołach 29 ” i 27.5+”. Topowy Ambient Evo 1.1 ma akumulator Bosch Powertube 625 Wh i wyświetlacz Kiox, napęd Sram NX Eagle 1×12 i widelec o skoku 120 mm w opcji na 29” i 130 mm przy mniejszym kole. Wersja 29” kosztuje 18 699 zł, natomiast na 27,5+” 19 119 zł. Model 1.3 na Sramie SX zasilany jest przez baterię 500 Wh i sterowany przez starszy wyświetlacz Purion. W wersji na mniejszym kole z ,,plusowymi” oponami kosztuje 14 449 zł, a na 29” 13 999 zł. Model występuje w 3 rozmiarach: M, L i XL.Strona producenta: www.fujibikes.com

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBank Światowy: wzrost w Polsce jest jednym z najszybszych w Europie
Następny artykułPaweł Kowal: Startuję, bo chciałbym, żeby za cztery lata były wolne wybory