A A+ A++

Fanadise uruchamia Fancy Bears Metaverse – europejską odpowiedź na Bored Ape Yacht Club. Czy to jednak realny konkurent? CEEK zaprezentowało sklep H&M w Metaverse, lecz sieć zaprzeczyła, jakoby miała go uruchomić. Czy Metaverse to zwykły buzz word i nie doczekamy się niczego ciekawego w 2022 r.?

Fancy Bears Metaverse

Firma Fanadise znana m.in. ze sprzedaży cyfrowego uczucia tiktokerki Marti Renti czy skanu 3D ciała Dody w formie tokena NFT uruchomila swoją odpowiedź na Bored Ape Yacht Club. Do Fancy Bears Metaverse dołączyli już m.in. Magda Gessler, Joanna Jędrzejczyk, Malik Montana, Krzysztof Gonciarz czy Ola Nowak. Czy jednak to coś więcej niż bazowanie na sprawdzonym za oceanem schemacie?

Metaverse – hit czy kit?

„Metaverse” jest obecnie dodawane praktycznie do wszystkiego. Coraz więcej marek chwali się uruchamianiem swoich produktów w Metaverse, które na dobrą sprawę… jeszcze nie funkcjonuje. Czy za tym słowem kryje się coś więcej, czy to zwykły buzz word, który stał się trendy?

IKEA podnosi ceny przez pandemię

Szalejąca inflacja, pandemia, problemy w łańcuchach dostaw czy dostępność do surowców skłoniły IKEA do podniesienia cen swoich produktów. Marka przyznała, że to właśnie trudna sytuacja na rynku ją do tego zmusza. Ceny co prawda mają się zmieniać w różny sposób ze względu na sytuację na lokalnym rynku, lecz globalnie wzrosną o ok. 9%. Czy to zwiastun smutnej przyszłości? Te tematy poruszają Wojtek Walczak i Damian Jemiolo w 11 odcinku podcastu Marketing Przegadany.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMogą odetchnąć z ulgą – nie będzie drożej za gaz
Następny artykułW jaki sposób można skutecznie ocenić potencjał innowacyjny spółek?