A A+ A++

– Rzeczywiście podwoiliśmy przychody w okresie styczeń – listopad 2021 r., a przychód z narzędzia, dzięki któremu wiemy ile wizyt zostało umówionych przez kontakt telefoniczny pacjenta z placówką medyczną, jest obecnie wyższy niż cały przychód firmy, kiedy przyszedłem do niej w połowie 2019 r. – mówi Fiedziukiewicz. Czy wpływ na to mogła mieć pandemia? – Tego oczywiście nie wykluczamy – odpowiada. – W najbardziej kryzysowych dla państwowej ochrony zdrowia momentach, prywatne placówki przejmowały na siebie wielu pacjentów, którzy potrzebowali konsultacji specjalistycznych, badań czy zabiegów. Jednocześnie jednak wprowadziliśmy szereg innowacyjnych, autorskich rozwiązań – zarówno dla współpracujących z nami placówek, jak i pacjentów – i one także z pewnością są za ten wzrost odpowiedzialne.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRekordowy rok w porcie
Następny artykułZaszczep dziecko przed feriami #wGdyni