A A+ A++

Choć ludziom zwykło się zarzucać, że ogłuchli na innych, pochłonięci własnym gadaniem, okazuje się, że chcą też słuchać… podcastów.

To jedna z najbardziej spektakularnych karier ostatnich lat. Podcasty – „dźwiękowe blogi”, „radio na żądanie”, „słuchowiska a la carte” – stały się najmodniejszym sposobem nabywania wiedzy o świecie i korzystania z mediów. Według badań Tandem Media, przeprowadzonych jesienią 2020 r., podcastów słuchał prawie co trzeci polski internauta, a więc 9 mln osób. Jesienią 2021 r. Spotify – najpopularniejszy serwis do dystrybucji i odsłuchiwania podcastów, którego zasoby to 2,9 mln tytułów – zaliczył polski rynek do kilkunastu rosnących najszybciej na świecie.

Polityka
1/2.2022

(3345) z dnia 28.12.2021;
Kultura;
s. 100

Oryginalny tytuł tekstu: “Nasłuchać się do syta”

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJest dochodzenie ws. partii Razem. Chodzi o nagrody dla zarządu
Następny artykułCo się będzie działo w kulturze w 2022 r. | Co będzie grane (wystawiane, czytane)