UOKiK zwrócił uwagę w poniedziałkowej informacji, że przedsiębiorca odpowiada za rzeczy pozostawione przez klienta w szatni, niezależnie od tego, czy jest płatna czy nie. “Wychodząc na imprezę sylwestrową widzisz napis +za zaginięcie lub zniszczenie garderoby szatnia nie odpowiada+ – jest to niezgodne z prawem” – wskazał Urząd.
UOKiK przypomniał też o prawach pasażera w przypadku nieudanego lotu – np. gdy podróż lotnicza na Sylwestra skończyła się 5-godzinnym oczekiwaniem na lot. “Jeśli linia lotnicza nie zapewniła wyżywienia, a poniosłeś z tego tytułu koszty – zażądaj zwrotu” – stwierdzono. Wyjaśniono, że pasażer może być w tym przypadku uprawniony do odszkodowania, jeśli opóźnienie nie było spowodowane nadzwyczajnymi okolicznościami.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS