A A+ A++

UOKiK zwrócił uwagę w poniedziałkowej informacji, że przedsiębiorca odpowiada za rzeczy pozostawione przez klienta w szatni, niezależnie od tego, czy jest płatna czy nie. “Wychodząc na imprezę sylwestrową widzisz napis +za zaginięcie lub zniszczenie garderoby szatnia nie odpowiada+ – jest to niezgodne z prawem” – wskazał Urząd.

UOKiK przypomniał też o prawach pasażera w przypadku nieudanego lotu – np. gdy podróż lotnicza na Sylwestra skończyła się 5-godzinnym oczekiwaniem na lot. “Jeśli linia lotnicza nie zapewniła wyżywienia, a poniosłeś z tego tytułu koszty – zażądaj zwrotu” – stwierdzono. Wyjaśniono, że pasażer może być w tym przypadku uprawniony do odszkodowania, jeśli opóźnienie nie było spowodowane nadzwyczajnymi okolicznościami.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNowa, piąta zalecana w UE szczepionka przeciw COVID-19: Nuvaxovid. Jak działa?
Następny artykułW najnowszym Newsweeku Psychologia 6/2021