A A+ A++

Czy 2022 rok będzie tym, w którym przezroczyste OLED-y wreszcie znajdą szersze zastosowanie? Firma LG Display na pewno by tego chciała. Ba, podczas targów CES zaprezentuje konkretne pomysły.

Przezroczyste OLED-y LG Display na CES 2022

W ramach przygotowań do targów CES 2022 koncern LG pokazał już swój pierwszy telewizor OLED z serii Art, a także OLED-owy tron dla kanapowców. Teraz dołącza do nich cała rodzina koncepcyjnych urządzeń wyposażonych w przezroczyste wyświetlacze. Tę nową trójke tworzą: OLED Shelf, Shopping Managing Showcase oraz Show Window. Przyjrzyjmy się teraz każdemu z nich… 

LG Display OLED Shelf

OLED Shelf to wyjątkowo intrygujące urządzenie, składające się z dwóch przezroczystych paneli OLED o przekątnej 55 cali (umieszczonych jeden pod drugim) i półeczki wieńczącej całość u góry. To rozwiązanie stworzone z myślą o domowym salonie, w którym może odnaleźć kilka zastosowań. Na przykład górny ekran może służyć jako telewizor, a dolny jak panel informacyjny. Albo też górny może przedstawiać jakieś dzieło sztuki, a dolny – szczegóły na temat jego autora. 

LG Display Shopping Managing Showcase

Shopping Managing Showcase jest z kolei urządzeniem przeznaczonym do zastosowań profesjonalnych, a przede wszystkim do sklepów i butików wyższej kategorii. To złożony z pojedynczego przezroczystego wyświetlacza OLED i drewnianej podstawki sprzęt, który może być umieszczony bezpośrednio przed produktami – ubraniami czy kosmetykami – aby przyciągać do nich wzrok. 

LG Shopping Managing Showcase

LG Display Show Window

Show Window to kolejny model dla biznesu. Składa się nie z jednego, lecz czterech połączonych ze sobą wyświetlaczy OLED o przekątnej 55 cali każdy. Jest przeznaczony do witryn sklepowych, gdzie może wyświetlać najważniejsze informacje na temat oferty, najnowszych kolekcji czy też obowiązujących promocji. 

LG Show Window

„Mając wiodącą w branży technologię przezroczystych OLED-ów będziemy nadal wprowadzać innowacyjne rozwiązania, pozwalające cieszyć się naszym klientom niespotykanymi dotąd doświadczeniami” – zapowiedział Lee Hyeon-woo, starszy wiceprezes LG Display. Na szczegóły musimy poczekać do targów CES. 

Podkreślmy tylko, że te wyświetlacze zostaną zaprezentowane przez LG Display, a nie LG Electronics. Ma to znaczenie o tyle, że komercyjne produkty – jeśli kiedykolwiek się pojawią – niekoniecznie będą miały logo LG. 

Źródło: LG Display, The Verge, informacja własna

Przeczytaj także:
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSuperprestige w Diegem odwołane, pozostałe przełaje z zielonym światłem
Następny artykułZnana trenerka personalna z Torunia walczy z rakiem. Jej przyjaciele założyli zbiórkę pieniędzy na terapię