Fani Harry’ego Pottera mają na co czekać. Wkrótce zostanie wyemitowany specjalny program w HBO Max z okazji 20-lecia marki, a w produkcji jest też ambitne RPG osadzone w czarodziejskim uniwersum. Był jednak projekt, którego nigdy nie ujrzą na oczy – MMORPG na licencji Harry’ego Pottera, nad którym na przełomie wieków pracowała firma Electronic Arts.
O grze wspomniała Kim Salzer, która w latach 2000-2003 była dyrektorem ds. marketingu produktu w Electronic Arts. Obecnie odpowiada za dział marketingu platformy Original Gamer Life i znalazła chwilę na rozmowę ze streamerem Brandonem „The True Brandolorian” Coatesem.
Salzer miała być bezpośrednio powiązana z projektem, który rzekomo zapowiadał się bardzo dobrze. EA planowało połączyć rozgrywkę MMO z „doświadczeniem offline”, które przybrałoby formę prezentów wysyłanych do graczy za osiągnięcia w grze. Prace nad tytułem przebiegały sprawnie i nawet powstała wersja beta, a Salzer szczerze wierzyła w sukces projektu.
Ostatecznie produkcja trafiła jednak do kosza. Miało to wynikać ze zmian w ówczesnym Electronic Arts, jak również z braku wiary zarządu w Harry’ego Pottera, bo – jak sądzili niektórzy – popularność marki mogła utrzymać się na odpowiednio wysokim poziomie jeszcze najwyżej przez rok lub dwa:
Ale [projekt MMORPG na licencji Harry’ego Pottera – przyp. autora] został zabity, z braku lepszego określenia, ponieważ EA przechodziło wtedy zmiany i po prostu [członkowie zarządu] nie wiedzieli lub nie wierzyli, że ta marka przetrwa dłużej niż rok lub dwa.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS