Rosnące ceny są dziś jedną z największych bolączek obozu rządzącego. Dlatego kancelaria premiera ruszyła z kampanią promocyjną rządowej tarczy antyinflacyjnej pod hasłem „Chronimy rodziny, obniżamy podatki”.
Jak podaje KPRM, informacje o działaniach rządu zapobiegających inflacji zostaną rozpowszechnione w radiu, telewizji, prasie i internecie.
„Kampania społeczna pokaże, jak wprowadzone obniżki podatków oraz dodatek osłonowy wpłyną pozytywnie na sytuację finansową Polaków” – podkreślono.
Kampania będzie informować o działaniach podjętych przez rząd: obniżeniu stawki VAT na gaz ziemny, zniesieniu akcyzy i obniżeniu stawki VAT na energię elektryczną, obniżeniu VAT na ciepło, obniżeniu cen paliw i wdrożeniu dodatku osłonowego. Czy to wystarczy, żeby Polacy odczuli, że ceny spadają?
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS