Najnowsze badanie przeprowadzone przez Insider Intelligence (dawniej eMarketer) pokazuje, że TikTok zajmuje obecnie na liście wymieniającej największe na świecie sieci społecznościowe, trzecie miejsce. Liczba użytkowników korzystających z tej sieci wzrosła w 2020 roku o prawie 60%, a w tym roku wzrost ma wynieść nieco ponad 40%.
Pierwsze miejsce na tej liście zajmuje Facebook z wynikiem 2,91 mld aktywnych użytkowników miesięcznie (wzrost o 6% w porównaniu z poprzednim rokiem), a drugie Instagram (2 mld). Insider Intelligence ma własną definicję miesięcznego aktywnego użytkownika, która może różnić się od definicji każdej z ocenianych firm. Na przykład zlicza ona tylko tych użytkowników, którzy logują się co najmniej raz w miesiącu w ciągu całego roku kalendarzowego. Ma to na celu wypracowanie bardziej spójnego systemu porównującego wyniki wszystkich ocenianych platform.
Według szacunków firmy, Facebook osiągnie wynik 2,1 mld aktywnych użytkowników miesięcznie w 2022 roku, drugi będzie Instagram (1,28 mld użytkowników), a trzeci TikTok (755 mln użytkowników miesięcznie). Kolejne miejsca zajmą Snapchat (465 mln) i Twitter (345 mln).
Zobacz również:
Inna firma analityczna Sensor Tower donosi, że TikTok stał się pierwszą aplikacją mobilną poza Facebookiem, która osiągnęła 3 mld pobrań na całym świecie (chodzi o sklepy App Store i Google Play), a wydatki konsumentów TikTok przekroczyły w tym czasie kwotę 2,5 mld USD. Aplikacja znalazła się w ten sposób w towarzystwie tak uznanych dostawców usług IT, jak Netflix czy YouTube.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS