A A+ A++

Zdaniem PKP PLK, celem budowy północnej obwodnicy Białegostoku ma być ograniczenie transportu samochodowego, w tym zwłaszcza wyprowadzenie z Białegostoku ciężkiego transportu kolejowego, a także skrócenie czasu postoju pociągów pasażerskich.

PKP. Prace budowlane w latach 2027-2030

PKP PLK wybrały warianty nr 6, 12 i 13.

Oznaczony numerem 6 (długość 15,7 km) zakreśla przebieg obwodnicy od linii kolejowej Białystok – Sokółka za stacją Wasilków w stronę północno-zachodnią, dalej wokół wsi Sochonie i wraz z korytarzem planowanej drogi S19.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułEBI uruchomił rekordową pożyczkę dla PKP Intercity na historyczny program odnowy taboru
Następny artykułBp Pindel w Rajczy: dziękujemy za słowo „solidarność”