Według danych zebranych przez Santander Consumer Bank Polacy najczęściej odsyłają ubrania i obuwie. Na kolejnym miejscu znalazła się elektronika. Najczęściej powodem takiej decyzji są złe wymiary produktu, jednak co ósmy badany zadeklarował, że otrzymany towar dotarł uszkodzony lub był niezgodny z opisem widniejącym na stronie sklepu.
Sklepy internetowe przyznają, że średnio co trzecie zamówienie odzieżowe jest zwracane – na zachodzie UE to nawet połowa.
Jeśli chodzi o najczęściej odsyłane w Polsce produkty to 56,2 proc. wskazań mają ubrania, a 38,8 proc. obuwie. Elektronika ma 16,4 proc., a sprzęt AGD 8,2 proc.
Z badania Santander Consumer Bank wynika, że 47,4 proc. Polaków zdarzyło się zwrócić zamówiony wcześniej towar do sklepu internetowego raz lub kilka razy, o kilkunastu przypadkach takiego zachowania mówi tylko 8,7 proc. badanych. Aż 43,4 pro … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS