A A+ A++

Od tego czasu Zuzanna i Julia dynamicznie rozwijały swój biznes – tworzyły nowe zabawki, oferowały je klientom z ponad 20 krajów i powiększały zespół, składający się w dużej mierze z kobiet, które też są mamami.

Niestety wybuchła pandemia COVID-19. Jeszcze w 2020 r. aż połowę sprzedaży towarów autorstwa twórczyń Whisbeara generowały sklepy stacjonarne. Gdy właściciele tych punktów musieli je zamknąć, a problemy z zaopatrzeniem i transportem zaczęły narastać, Zuzanna i Julia postawiły na kreatywność. Skupiły całą energię na rozwoju biznesu online.

Obecnie wykorzystują Instagram i funkcję dodawania relacji, aby wywoływać zainteresowanie i zachęcać użytkowników do odwiedzenia ich strony. W zdobywaniu nowych klientów pomaga im również możliwość tworzenia spersonalizowanych reklam. Messenger pozwala im na bezpośrednią komunikację z odbiorcami, a przez udostępnianie relacji przez Facebook Live informują o nowych zabawkach i zbliżających się wydarzeniach. W rezultacie udało im się nie tylko przetrwać ciężki czas pandemii, lecz także poprawić wyniki sprzedaży w porównaniu z 2019 r. Co więcej, firma przez cały czas wspierała zatrudnione mamy, dostarczając im paczki i codzienną poranną kawę, aby choć trochę ułatwić im łączenie pracy z domu ze zdalną nauką dzieci.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRzecznik KEP: Nie ma narzędzi prawnych, żeby kogokolwiek weryfikować
Następny artykułPoszła na randkę z Tindera. Pokazała, co znalazła w łazience mężczyzny