A A+ A++

Ważna informacja dla osób ubiegających się o dofinansowanie zakupu sprzętu komputerowego w konkursie „Granty PPGR – wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”. Trzeba uzupełnić złożone dokumenty.

W związku z koniecznością weryfikacji poprawności danych złożonych w oświadczeniach w ramach Programu Operacyjnego „Polska Cyfrowa – Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym” złożonych w październiku 2021 roku, Urząd Miejski w Słubicach informuje, iż złożone dotychczas oświadczenia wymagają uzupełnienia o dokumenty aktów stanu cywilnego (np. kopia odpisu aktu urodzenia dziecka, odpisu aktu urodzenia rodzica składającego wniosek, odpisu aktu małżeństwa) potwierdzające pokrewieństwo między dzieckiem objętym projektem grantowym, a krewnym pracującym w zlikwidowanym Państwowym Gospodarstwie Rolnym.

Stosowne dokumenty należy dostarczyć, w nieprzekraczalnym terminie, do 10 grudnia 2021 roku w Biurze Obsługi Interesanta UM w Słubicach. Jak podaje urząd na swojej stronie internetowej, brak w/w dokumentów będzie skutkować wykluczeniem z programu Granty PPGR.

Informacje na temat konkursu: https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr.

[ogłoszenie]

Spodobał Ci się artykuł? Daj lajka i udostępnij dalej. Dziękujemy 🙂
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPodwójny sukces szachistów
Następny artykułWypłaty stypendiów szkolnych