A A+ A++

Oto kolejne oświadczenie Platformy Obywatelskiej Powiatu Oleśnickiego w tej sprawie:

“Problemy z rejestracją do przychodni. Apelujemy o wprowadzenie rejestracji online i kolejkowego systemu telefonicznego.

Mieszkańcy Oleśnicy wciąż podnoszą kwestię trudności w kontakcie i problemów z rejestracją wizyt w przychodni przy ul. Hallera w Oleśnicy.

Dziś sprawdziliśmy, czy sytuacja uległa poprawie. Niestety, o godzinie 10:20 i 10:30 niemożliwe okazało się dodzwonienie na którykolwiek z numerów przychodni.

Jak wynika z ostatniej informacji kierownictwa przychodni, dziennie na numery rejestracji potrafi być wykonywanych nawet 600 połączeń. Zdajemy sobie sprawę, że obsłużenie tak dużej liczby pacjentów może sprawiać trudności, dlatego też uważamy, że Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej powinien rozważyć wprowadzenie rejestracji online, jak również zastosować kolejkowy system obsługi telefonicznej pacjentów.

Właśnie skierowaliśmy pismo w tej sprawie, o odpowiedzi poinformujemy mieszkańców niezwłocznie po jej otrzymaniu”.

TUTAJ OŚWIADCZENIE OLEŚNICY RAZEM

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułFrom now on, msg life and msg nexinsure will share the new co-brand msg insur:it
Następny artykułIV Ranking Finansowy Samorządu Terytorialnego w Polsce