A A+ A++

SilentPatch to modyfikacja do gry Grand Theft Auto: San Andreas, której autorem jest CookiePLMonster

Opis:

Mod pełni rolę nieoficjalnego patcha. Poprawia on masę błędów i niedoróbek, w tym:

GTA SA jest świetną grą, ale ma kilka problemów. Ten mały plugin rozwiązuje kilka z nich. Skupia się on głównie na poprawianiu błędów występujących na PC, ale nie na wersji PS2 gry.

Poprawki oznaczone ** są obsługiwane w wersjach 1.0, Steam oraz Rockstar Games Launcher.

Poprawki oznaczone * wymagają wersji 1.0.

** Usunięto 14ms opóźnienie klatek. W rezultacie gra blokuje się teraz poprawnie przy 30 FPS zamiast 25 FPS

** Bardziej precyzyjny ogranicznik klatek, redukujący nieco skoki lagów podczas gry z włączonym ogranicznikiem klatek

* Liczniki czasu gry tykają teraz w bardziej precyzyjny sposób, dzięki czemu nie zamarzają, jeśli framerate przekracza 1000 klatek na sekundę; innymi słowy, poprawiono to na tyle, że gra nie zawiesza się, jeśli framerate przekracza 1000 klatek na sekundę.

sekundę; innymi słowy, naprawia to sporadyczne zamrożenia przy wygaszaniu gry, gdy gra się z wyłączonym Frame Limiterem

** Mysz nie powinna się już losowo blokować przy wychodzeniu z menu na nowszych systemach

** Czułość osi pionowej myszy jest teraz zgodna z czułością osi poziomej

** Oś pionowa myszy nie blokuje się teraz podczas wygaszania kamery

* NUM5 jest teraz przypisywalny (jak w 1.01)

* Rozdzielczości 16:9 są teraz możliwe do wyboru (jak w 1.01)

** Jeśli plik ustawień jest nieobecny, gra będzie teraz domyślnie ustawiona na rozdzielczość pulpitu zamiast 800x600x32

** Usunięto zależność od DirectPlay – powinno to poprawić kompatybilność z Windows 8 i nowszymi

** Ścieżka do katalogu GTA San Andreas User Files jest teraz uzyskiwana w inny sposób, co zwiększa kompatybilność i

zwiększając tym samym kompatybilność i poprawiając bezpieczeństwo gry w przyszłości

* Naprawiono uszkodzenie sterty w jednym miejscu (nie miało ono wpływu na rozgrywkę, ale mogło potencjalnie spowodować zawieszenie się gry)

* Usunięto rozpryski EAX/NVIDIA

* Rozmiar tekstu napisów i radia może być teraz przełączany pomiędzy oryginalnym wydaniem a zaktualizowaną wersją Steam

* Kolor nazwy obszaru jest teraz zgodny z kolorem gangu, który posiada to terytorium (domyślnie wyłączony)

* Odbicia mokrej drogi znów są renderowane poprawnie (tak jak w przypadku poprawki Odbicia drogi)

** Naprawiono efekt flary słonecznej nie pojawiający się na kartach graficznych AMD/Intel

** Naprawiono problem wprowadzający artefakty graficzne z animacji pedałowania przy dużym wykorzystaniu pamięci RAM – tzw.

błąd pamięci strumieniowej”

** Naprawiono błąd powodujący, że broń do walki wręcz zdobyta przez cheaty była wymuszenie zastępowana inną bronią do walki wręcz po wejściu do pickupa.

do pickupa

* Wirniki helikopterów i śmigła samolotów działają teraz poprawnie. Mają one teraz efekt rozmycia, obecny w wersji VC i PS2

wersji SA

* Wnętrze myśliwca nie znika, gdy patrzy się przez szklany panel drzwi.

* Podwójne tylne koła są teraz wyświetlane poprawnie (Yosemite, Tanker itp.)

* Broń jest teraz widoczna, gdy patrzy się przez okno pojazdu.

* Trzymanie broni nie powoduje już nieprawidłowego podświetlenia niektórych obiektów.

* Wysadzone pojazdy są teraz poprawnie pokolorowane i nie świecą (jak w wersji 1.01 i Steam)

* Brudne samochody można teraz wyczyścić (tak jak w 1.01)

* Każdy samochód ma teraz unikalną tablicę rejestracyjną.

* Niestandardowe tablice rejestracyjne są teraz wyświetlane poprawnie we wszystkich przypadkach

* Niestandardowe tablice rejestracyjne są teraz dozwolone również na rowerach

* Tablice rejestracyjne są teraz filtrowane bilinearnie, co daje gładszy wygląd.

* Światła pojazdów nie są już przyciemniane po pierwszym zapaleniu (jak na PS2)

* Odłączone części pojazdu będą teraz miały ten sam kolor, co pojazd, z którego pochodzą.

* Odłączone części pojazdu są teraz renderowane z obu stron

** Niektóre panele samochodu teraz kołyszą się po eksplozji (tak jak miały być, ale kod na siłę je naprawił) natychmiast po uszkodzeniu)

* Fazy księżyca są teraz wyświetlane poprawnie, tak jak w wersji na PS2 (tylko podczas gry w 32-bitowym trybie kolorów)

* Włączenie świateł w samochodzie nie powoduje już, że okna są niewidoczne, gdy patrzy się na nie od wewnątrz

* Wartość iluminacji z timecyc.dat akceptuje teraz dowolną wartość typu float z zakresu 0.0-2.0, a nie tylko 0.0, 1.0 i 2.0.

* Dodatkowo, jeśli wartość iluminacji jest nieobecna w timecycle (jak w przypadku standardowego timecycle PC), gra będzie

domyślnie ustawi się na 1.0

* Światła są teraz prawidłowo rzucane na pojazdy i pieszych – wcześniej w pewnych warunkach znikały.

** Dodatkowo, podczas gry na Visual FX Quality wyższej niż niska, gra będzie teraz rzucać do 6 świateł na każdy

na każdy model zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz (na Niskich detalach zachowane zostało standardowe zachowanie gry – pozwalające na maksymalnie 4 światła na model na zewnątrz i 6 wewnątrz).

na model na zewnątrz i 6 wewnątrz)

* Błysk kagańca wygląda teraz lepiej

** Błysk kuszy będzie teraz widoczny przy wystrzeliwaniu ostatniego pocisku z magazynka

* Coronas’ nie mają teraz wymuszonego testu Z przez cały czas – w rezultacie sunglare jest teraz zgodny z oryginalną wersją PS2

* Przy włączonym automatycznym skanowaniu User Tracks odtwarzanie MP3 będzie teraz działać poprawnie, jeśli nie jest zainstalowany QuickTime.

* User Tracks obsługuje teraz kodek FLAC (tylko 8/16/24bity, Mono/Stereo i do 48Khz)

* PCM WAVE został rozszerzony o dodatkowe profile (teraz 8/16/24bity, Mono/Stereo i do 48Khz)

* Pliki PCM WAVE z ID3-TAG będą teraz działać również z grą

* Świątynie i Królowe są teraz poprawnie nazywane na skanerze policyjnym

* Podróżowanie z dala od mapy nie będzie już wywoływać glitch dodatkowych terytoriów gangów, ani nie będzie uszkodzony

złożenia Taxi Driver

* Gym glitch (“Masz wypracowane wystarczająco dużo …” pokazując w nieskończoność) został naprawiony

* Zapisywanie w rezydencji Madd Dogg nie będzie już wywoływać brakującą koszykówkę glitch

* Naprawiono sporadyczny softlock w Mountain Cloud Boys – gracz nie będzie zamarzać po przybyciu na spotkanie

więcej

* Naprawiono możliwy softlock w początkowej scence Sweet’s Girl.

* Poczwórna premia za wyczyny działa teraz poprawnie

** Sprajty skryptów mają teraz zastosowane filtrowanie bilinearne

** Liczniki generatorów samochodów działają teraz poprawnie dla generatorów z ustaloną ilością tarła

* Garaże depozytowe działają teraz poprawnie, pozwalając graczowi na odzyskanie ostatniego pojazdu po tym, jak zniknął

po rozpoczęciu misji

* Dodatkowo, garaże będą teraz przechowywać samochód gracza, gdy zostanie on zatrzymany.

* Rozszerzono nieco listę strumieniowanych jednostek, dzięki czemu świat gry nie powinien teraz migać przy patrzeniu w dół z wysokimi ustawieniami Draw Distance.

Ustawienia odległości rysowania już nie

* Mysz obraca samochód znajdujący się w powietrzu tylko przy włączonej opcji Steer with Mouse.

* Hak holowniczy nie wywala już błędu po naprawieniu go.

* Drzwi samolotu nie są już uszkodzone po naprawieniu samolotu.

* Naprawianie samolotu resetuje teraz jego ruchome podpory do nieuszkodzonego stanu.

* Kilka elementów pojazdów (przede wszystkim przedni zderzak Rumpo i ruchomy rekwizyt Bandito) nie będzie już ulegać uszkodzeniu

po tym, jak pojazd został naprawiony

* Broń i jetpack rzucają teraz poprawne cienie.

* Crosshair nie psuje już ikony broni, gdy jest na jetpacku

* Darmowe respawny nie będą teraz przenoszone na Nową Grę

* Naprawiono liczniki czasu wysłania karetki i wozu strażackiego – teraz resetują się w Nowej Grze

* Kilka liczników statystyk jest teraz resetowanych w Nowej Grze – więc gracz nie będzie szybciej levelował po rozpoczęciu Nowej Gry.

z zapisu

* Komunikat “Aby zatrzymać Carla…” teraz resetuje się prawidłowo w Nowej Grze

* Wcześniej obecny tylko na PS2, cheat “Samochody jeżdżą po wodzie” jest teraz przełączalny – jego ciąg to SEAROADER

** Naprawiono błąd randomizatora powodujący, że pedały nie pojawiały się w niektórych miejscach

** Poprawiono błąd randomizatora powodujący, że prostytutki były ciche podczas nagabywania

** Pola tekstowe mogą teraz wyświetlać się razem z tekstem Mission Passed

* Naprawiono mały wyciek pamięci występujący tylko w wersji 1.01, który pojawiał się za każdym razem, gdy gracz przełączał stację radiową

** Naprawiono sporadyczny błąd podczas Alt+Tabbing z powrotem do gry, gdy gracz stoi obok lustra

** Odbicie lustrzane nie łamie się już przy włączonym antyaliasingu

** Przy ustawieniu Visual FX Quality na Very High, jakość odbicia lustra została zwiększona

** Zmieniono opcję antyaliasingu – zamiast opcji 1, 2, 3 (które w rzeczywistości są 2x/2x/4x MSAA),

gra będzie teraz pokazywać prawidłowe wartości MSAA od 2x do 16x (w zależności od maksymalnego poziomu MSAA obsługiwanego przez

kartę graficzną)

** Zderzenie z innym samochodem spowoduje teraz uszkodzenie odpowiednich części w obu samochodach – poprzednio oba samochody były uszkadzane w ten sam sposób.

w ten sam sposób

** Naprawiono błąd podczas eksplozji samochodów – najczęściej występujący podczas gry w konfiguracji wielomonitorowej

** Naprawiono awarię podczas wchodzenia w zaawansowane opcje wyświetlania na komputerze z dwoma monitorami po: uruchomieniu gry na głównym

uruchomieniu gry na głównym monitorze w maksymalnej rozdzielczości, wyjściu z gry, ponownym uruchomieniu w maksymalnej rozdzielczości na drugim monitorze. Drugi

Maksymalna rozdzielczość drugiego monitora musiała być większa niż maksymalna rozdzielczość głównego monitora.

** Naprawiono sporadyczny błąd występujący podczas stania obok ruchomych schodów

** Nieznacznie zmniejszono narzut pamięci na cienie szablonów

** Alt+F4 działa teraz poprawnie

* Kilka pojazdów ma teraz dodatkowe animowane elementy: Skrzydła maski Phoenixa, szczotki Sweepera, antenę Newsvana,

radary na kilku łodziach, dodatkowe klapy w Stuntplane i Beagle

* Animowane elementy silnika w Bandito, BF Injection i Hotknife nie będą animowane, jeśli silnik jest wyłączony

** Naprawiono awarię występującą, gdy automat vendingowy był używany przez dłuższy czas

** Flaga FILE_FLAG_NO_BUFFERING została usunięta z funkcji odczytu IMG – przyspieszając strumieniowanie

** Naprawiono martwy punkt związany z przesyłaniem strumieniowym, który mógł czasami powodować, że gra utknęła na czarnym ekranie podczas

wchodzenia lub wychodzenia z wnętrz (jest to problem, który ludzie rozwiązywali ustawiając powinowactwo procesora na jeden rdzeń)

** Stałe konwersji metrycznej na imperialną zostały zastąpione dokładniejszymi

** Naprawiono błąd, który powodował, że losowe samochody były konfiskowane do garażu, zastępując pojazdy gracza

* Bardzo długie czasy ładowania będą teraz zapętlać ekrany ładowania, zamiast zanikać do bieli

* Odbicia słońca na pieszych i pojazdach zmieniają teraz kierunek w zależności od pory dnia, tak jak w III i VC (domyślnie wyłączone)

domyślnie)

** Poprawiono czasy minigier tanecznych, teraz nie tracą one dokładności w zależności od czasu pracy komputera

** Generatory samochodów umieszczane we wnętrzach są teraz umieszczane poprawnie – dzięki temu ‘ukryto’ dwa pojazdy w rezydencji Madd Dogga.

Madd Dogga, które zawsze tam były, ale nie było ich widać

** Bomby w samochodach przechowywanych w garażach zapisują się teraz poprawnie

** Naprawiono problem, który powodował zawieszanie się gier, jeśli III/VC/SA były uruchomione w tym samym czasie

** Streaming został znacznie poprawiony podczas misji Supply Lines (lub bardziej ogólnie, w każdym momencie, gdy używasz pojazdu RC

pojazdu RC) – teraz zachowuje się zgodnie z oczekiwaniami, w przeciwieństwie do zbyt szybkiego wyświetlania LOD-ów

** Trójkąt zdrowia wyświetlany podczas celowania w pedały jest teraz poprawnie zorientowany (teraz jest do góry nogami) dla pedałów

gracz może rekrutować

** Podpalenie BMX-a nie powoduje już podpalenia CJ-a

** Opóźnienie wejścia klawiatury zmniejszone o jedną klatkę

* Rhino nie zyskuje już dodatkowych kół po naprawie.

* Firetruck (wariant Firela) ma teraz funkcjonalną drabinę – można ją podnieść przesuwając prawy analogowy drążek

w dół/wciskając Num2

* Przyczepy artict3 można teraz łączyć w łańcuchy (co najprawdopodobniej było zamierzone, ponieważ model posiada atrapę haka, która do tej pory

nie działała do tej pory)

* Holownik posiada teraz funkcjonalny hak holowniczy (model posiada atrapę haka, która do tej pory nie była funkcjonalna)

* Lewe środkowe koło DFT-30 jest teraz wyświetlane poprawnie (gra akceptuje teraz literówkę w nazewnictwie)

* Spychanie pieszych na ścianę przez pojazd nie będzie już wyzwalać linii głosowych pasażera – zamiast tego,

teraz są one uruchamiane, gdy gracz przejeżdża przez pieszych.

* Pay ‘n Spray nie będzie już czyścić samochodu PRZED zamknięciem drzwi garażowych – teraz czyści je, gdy samochód jest

ukryty za drzwiami garażu

* Dodano opcję “True Invicibility” – po jej włączeniu helikopter policyjny nie będzie ranił gracza

gdy ma on włączony cheat Invicibility (domyślnie wyłączony)

* Gra zaczęła wybierać jednostki metryczne/imperialne na podstawie ustawień locale systemu

* Naprawiono błąd, który powodował, że malowania znikały z samochodów przechowywanych w garażu, jeśli były przechowywane bez patrzenia na nie

* Coronas obracają się teraz prawidłowo, gdy kamera zbliża się do nich, tak jak na PS2

** Cienie świateł od ognia są teraz wyświetlane poprawnie

** Poprawiono animacje spadochronu

** “Zachowaj broń po zmarnowaniu” i “Zachowaj broń po zniszczeniu” teraz resetowane w Nowej Grze

** Naprawiono błąd pozwalający na spawnowanie motocykli bez silników

** Zezwolenie na wybranie części extra6, gdy ma zostać wybrany losowy dodatek

** Poprawiono zachowanie myszy w kamerze samochodowej podczas patrzenia w lewo/prawo/za siebie

** Wersje Steam i RGL mają teraz prawidłowe proporcje obrazu

** Gra w wersji Steam/RGL nie odrzuca już save’ów 1.0/1.01 (nadal potrzebny jest kompatybilny SCM, aby save działał)

save’y będą działać)

** Cenzury z wersji Steam i RGL dla niemieckich graczy zostały usunięte

** Wersje Steam/RGL będą teraz domyślnie ustawiać opcję Steer with Mouse na wyłączoną, tak jak w 1.0/1.01

Instrukcje:

Wypakuj archiwum do folderu z grą.

Uwaga: mod do działania wymaga projektu ASI Loader lub Ultimate ASI Loader (jeśli masz wersję gry z Rockstar launcher)

  • data aktualizacji: 3 grudnia 2021
  • kategoria gry: Akcji
  • rozmiar pliku: 149 KB
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułFarming Simulator 22 Väderstad Spirit R 300S (new Seeder) v.1.0.0.0 PC
Następny artykułMOVIE GAMES S.A.: Zawiązanie przez Emitenta spółki LifeSim Games S.A.