A A+ A++

Jeden z sektorów w których pandemia i związane z nią lockdowny spowodowały najwięcej zmian to zdecydowanie zakupy internetowe.  Jak wynika z kolejnej odsłony badania Santander Consumer Bank obecnie ponad 80 proc. Polaków deklaruje, że kupuje online, a  już czterech na dziesięciu  deklaruje iż najczęściej robi zakupy mobilnie.

Z kolei laptopa najczęściej w tym celu  wybiera 34 proc. ankietowanych, a stacjonarny komputer 22 proc. 3 proc. w tym wypadku sięga w pierwszej kolejności po tablet.

– Konsumenci stają się coraz bardziej mobilni. Przesunięcie ich preferencji w kierunku zakupów smartfonem wynika m.in. z wygody jego użytkowania. Polacy oczekują jej jednak nie tylko w proc … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWielkopolska: Punkty testów na obecność koronawirusa pracują pełną parą. Gdzie można wykonać test?
Następny artykułSurer: Honda zaskoczyła Mercedesa osiągami swojego silnika