A A+ A++

PAYBACK oficjalnie rozpoczyna odliczanie do Świąt! Z tej okazji, na uczestników Programu będą czekać jednodniowe, adwentowe oferty przygotowane przez wybrane sklepy online, w tym między innymi CCC, Decathlon, Empik, eobuwie, H&M, IKEA czy RTV EURO AGD.

Chyba większość z nas pamięta to zniecierpliwienie i ekscytację, kiedy będąc dziećmi, dzień po dniu otwieraliśmy małe okienka czekoladowych kalendarzy adwentowych. Czy jako dorośli musimy rezygnować z tego miłego oczekiwania na wyjątkowy, świąteczny czas? Absolutnie nie. Dlatego PAYBACK, kolejny rok z rzędu, przygotował adwentowy kalendarz zakupowy, który od dziś czeka na uczestników Programu na specjalnej stronie internetowej: payback.pl/ekstra/swieta.

To tam, każdego dnia, do 24 grudnia PAYBACKowicze będą mogli skorzystać ze specjalnych jednodniowych ofert punktowych – jeden dzień oznacza jedną niepowtarzalną promocję przygotowaną przez wybranego partnera Programu. Dodatkowo, na stronie można sprawdzić, jaka oferta będzie dostępna dzień później.

Świąteczna akcja PAYBACK to doskonała okazja, aby sprezentować swoim najbliższym wyjątkowy, mikołajkowy upominek, odpowiednio wcześniej skompletować świąteczne prezenty lub po prostu kupić miły podarunek dla nas samych. Tym bardziej, że w tegorocznej akcji świątecznej PAYBACK biorą udział największe marki e-commerce w Polsce: Bon Prix, CCC, Douglas, Decathlon, Empik, eobuwie, Groupon, H&M, IKEA, Media Expert, MODIVO, Neonet, Neo24.PL, OleOle, RTV EURO AGD, Samsung, Vobis.

W tym specjalnym przedświątecznym czasie nie zabraknie też promocji Mega Weekend czy Turbo Środa, dzięki którym można zdobyć tysiące dodatkowych punktów. Dodatkowo, w sklepie z nagrodami (sklep.payback.pl) na uczestników będą czekać specjalne rabaty na nagrody topowych marek, m.in. Ambition, Tefal, Remington, Bosch i Fiskars oraz oferty zniżkowe na karty podarunkowe do sklepów: Empik, Decathlon, RTV EURO AGD, H&M, Douglas oraz Allegro.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDiversity marketing – czym jest i dlaczego potrzebujemy różnorodności w marketingu?
Następny artykułDrogowcy na ul. Konopnickiej również w ciągu dnia