A A+ A++

Zainteresowanie Burgerem Drwala sieci McDonald’s w Polsce stale rośnie. W tym roku popularność kultowej kanapki przynosi jednak negatywne skutki dla działania innych restauracji.

Zbliżająca się zima i okres przedświąteczny to czas, kiedy miłośnicy menu McDonald’s wyczekują na pojawienie się Burgera Drwala. Kanapka z roku na rok zyskuje coraz większą popularność wśród polskich konsumentów, co potwierdza wzmożony ruch w aplikacjach i na stronach do zamawiania posiłków online. Niestety okazuje się, że jedna pozycja w menu McDonald’s znacznie wpływa na pracę najpopularniejszych dostawców jedzenia, którzy zaniedbują obsługę innych restauracji.

Pan Marcin, jeden z krakowskich restauratorów, poinformował o problemach we współpracy z Pyszne.pl. W minioną środę – czyli w dniu tegorocznej premiery Drwala – właściciel restauracji dowiedział się, że jego firma nie zrealizowała żadnego zamówienia poprzez serwis. Do tej pory takie sytuacje nie miały miejsca, więc mężczyzna postanowił skontaktować się z infolinią firmy i zapytać o przyczynę przerwy we współpracy. Okazało się, że serwis skierował wszystkich swoich kurierów wyłącznie do obsługi jednej sieci restauracji. Tym samym portal ograniczył możliwość składania zamówień w innych lokalach.

– Dziś McDonald’s wprowadził nową kanapkę do oferty. Z powodu ogromnego zainteresowania i brakiem kierowców wyłączyliśmy obsługę innych restauracji – poinformowała konsultantka Pyszne.pl.

– Przeleciałem wszystkie umowy pyszne.pl, jakie znalazłem w sieci (podczas podpisywania umowy wszystko odbywa się przez internet, wystarczy wypełnić druk w PDF, zatem jako takiej umowy do ręki nie dostajemy) i nie znalazłem nic na temat wstrzymywania zamówień przez pyszne – poinformował właściciel krakowskiej restauracji w rozmowie z money.pl.

Na oburzenie Pana Marcina odpowiedzieli właściciele innych restauracji z całej Polski, którzy tego dnia również zauważyli znacznie mniejszą liczbę zamówień składanych przez Pyszne.pl. Choć przedsiębiorcy do tej pory współpracę z serwisem oceniali jako korzystną i przynoszącą spore zyski, środowa sytuacja uświadomiła branży gorzką prawdę – „Ważne, żeby duży zarobił najwięcej”.

PS
Na zakończenie kampanii „Mata przejmuje Maka” w jednym z lokali sieci raper spotkał się z fanami.

PS 2
W USA w okresie przedświątecznym fani McDonald’s będą mogli spróbować specjalnego menu Mariah Carey.

PS 3
Sieć McDonald’s weszła na rynek NFT, przywracając swoją legendarną kanapkę McRib w formie… niewymienialnego tokena. 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTOP 10 fragmentów z wywiadu Ziobry dla tygodnika „Sieci”
Następny artykułKonkurs na projekt pocztówki wigilijnej