A A+ A++

DER Touristik zaprezentował program na przyszły rok. – W nadchodzącym sezonie letnim boom przeżywać będą kierunki z dojazdem własnym, regiony turystyczne nad Morzem Śródziemnym, a także objazdówki po Europie – mówi Ingo Burmester, prezes DER Tourisitk na Europę Centralną. I dodaje, że Niemcy znów odkrywają Stary Kontynent jako atrakcyjny cel podróży.

Bazując na tych trendach, touroperatorzy należący do koncernu zbudowali swoje programy. W ofercie pojawi się o 10 procent, a w Niemczech nawet o 15 procent więcej hoteli przy plaży na wyłączność. Większość z 400 produktów to pobyty w Niemczech, ale też w Grecji, we Włoszech i w Hiszpanii. Koncern zareagował również na obserwowany ostatnio trend spędzania wakacji w hotelach i willach z prywatnymi basenami, w ofercie pojawi się wiele propozycji aktywnego wypoczynku i objazdówki po Europie, głównie wycieczki w małych grupach.

Czytaj więcej

Koncern nie zapomina też o osobach, które przywiązują wagę do ochrony środowiska – już w poprzednim sezonie wydał katalog „Podróżować świadomie”, teraz na rynku pojawiła się jego druga edycja, w której pierwszy raz znalazły się wyjazdy do dalekich krajów i programy ze zwiedzaniem. Oferta niemieckich touroperatorów należących do DER Touristik (DERTOUR, Jahn Reisen, ITS, Meiers Weltreisen) została poszerzona o wybrane oferty biur specjalistów należących do koncernu. Mowa między innymi o ofercie Kontiki Reisen (Europa Północna), Dorado Latin Tours (Ameryka Południowa), asia365 (Azja) i Manta Reisen (wyjazdy na nurkowanie).

Ceny na przyszły rok są stabilne, a nawet do 5 procent niższe w porównaniu z zeszłym rokiem. Do tego dochodzą zniżki za wcześniejszą rezerwację i oferty specjalne. – Spodziewamy się mocnego lata – mówi Burmester.

W zakończonym 31 października roku rozliczeniowym (liczonym od 1 listopada 2020 roku) udało się wypracować lepszy wynik niż przed rokiem i zwiększyć udziały w rynku szczególnie w segmencie podróży średniodystansowych. Przychody sięgnęły prawie 60 procent tych z roku 2018/19, co oznacza, że koncern uzyskał lepszy wynik niż rynek. Z informacji publikowanych przez DRV wynika, że spadki wyniosły średnio 69 procent.

Czytaj więcej

Klienci poznali zalety lepszego standardu i jakości obsługi i doceniają je - mówią niemieccy tourope

W zeszłym sezonie najlepiej sprzedawały się Grecja i Turcja – obroty wzrosły tu odpowiednio o 20 i 15 procent wobec lata 2019. Wyniki rezerwacji za os … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPlebiscyt. Zagłosuj na ulubioną krakowską księgarnię i antykwariat
Następny artykułZielonooka Afganka ze słynnej okładki “National Geographic” uciekła przed talibami