A A+ A++

Najnowsza kampania reklamowa norweskiej firmy oferującej usługi pocztowe Posten Norge obejmuje klip pod tytułem „Kiedy Harry poznaje Świętego Mikołaja”. Tytułem nawiązuje on do komedii z 1989 roku „Kiedy Harry poznał Sally” i także opowiada historię miłosną. W tym jednak wypadku Mikołaj z wzajemnością zakochuje się w Harrym.

Historia miłosna dwóch zakochanych zaczyna się, gdy Harry przypadkiem natyka się na Mikołaja przynoszącego mu prezenty. Dorosły mężczyzna i Mikołaj zakochują się w sobie od pierwszego wejrzenia, niestety – z konieczności spędzane razem chwile są krótkie, w końcu Święty Mikołaj ma wiele prezentów do rozniesienia.

Przez kilka minut spotu oglądamy, jak Harry spędza radośnie kolejne święta w gronie najbliższych, a równocześnie tęskni za miłością swojego życia. W końcu pisze list, w którym mówi Mikołajowi – „Wszystko czego chcę na Święta to Ty”. I tu wkracza Posten Norge, które zastępuje Mikołaja w obowiązkach, by ten mógł spędzić czas z ukochanym.

Spot reklamowy nie jest przypadkowy. W 2022 roku przypadnie 50 rocznica zniesienia penalizacji kontaktów homoseksualnych w Norwegii, o czym Posten Norge w … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNiemcy będą mieć nowy rząd. Właśnie ogłoszono porozumienie
Następny artykułO energii ze źródeł odnawialnych w Polsce i Małopolsce