A A+ A++

Sklep internetowy x-kom z okazji zbliżającego się święta promocji podjął się wyprodukowania nietypowej reklamy. Produkcja jest utrzymana w mrocznym klimacie, a w obsadzie znalazł się kontrowersyjny pisarz i aktywista.

Już wkrótce Black Week – ostatni tydzień listopada to gratka dla wszystkich łowców okazji. Na niższe ceny produktów będą mogli liczyć również klienci sklepu x-kom, w którym znajdziemy szeroką ofertę sprzętów elektronicznych. Twórcy sklepu postanowili w nietypowy sposób zakomunikować swoje promocje.

Zamiast tradycyjnej reklamy x-kom postanowił stworzyć „najstraszniejszy film 2021 roku”. Jak czytamy pod trailerem opublikowanym w serwisie YouTube:

„Czarny piątek” to horror klasy X, opowiadający historię przyjaciół – influencerów, wybierających się na weekendowy odpoczynek. Na miejscu muszą mierzyć się z nieoczekiwanymi skutkami globalnego ocieplenia. Sprzęty elektroniczne oszalały… 

Główne role w filmie zagrali znani ze świata nowych technologii influencerzy: Kinga Kujawska, Żaneta „Shiianah” Łojas, Piotr „Ziemniak” Latała oraz Karol „Hutson” Hutny. Nieoczywistym wyborem było obsadzenie w roli demonicznego recepcjonisty kurortu Jasia Kapeli – pisarza, poety i publicysty, który w ostatnim czasie przedarł się do mainstreamu dzięki głośnemu wywiadowi w programie „Hejt Park” Krzysztofa Stanowskiego. Warto wiedzieć, że Kapela napisał również scenariusz horroru „Czarnego piątku”.

Premiera filmu zaplanowana jest na czwartek 25 listopada na godzinę 23:30. Film będzie można obejrzeć na https://xkom.me/CzarnyPiatek-Premiera

A kiedy ruszą promocje w sklepie x-kom? Dokładnie wraz z końcem emisji wideo. O północy czarnopiątkowe rabaty będą dostępne w aplikacjach mobilnych x-komu i al.to. Cztery godziny później promocje pojawią się na stronach tych sklepów. Black friday w Combacie wystartuje o godzinie 5:00. Z okazji czarnego piątku w sklepach z grupy x-kom w promocyjnych cenach będzie ponad 100 tysięcy sztuk produktów.

PS 

Black Friday co roku gromadzi w sklepach miliony miłośników promocji, którzy często jednak padają ofiarą nieuczciwych praktyk sprzedawców. Szansą na uniknięcie cenowych pułapek może być nowa dyrektywa unijna wprowadzająca zmiany w zasadach informowania o promocjach.

PS 2

Czarny Piątek to tak naprawdę pierwsza data z wielu, która otwiera najbardziej dochodowy okres w roku. Łatwo jednak przegapić swoją szansę na zaistnienie i wyróżnić się na tle konkurencji. Eksperci z firmy Landingi, jednej z czołowych firm tworzących landing pages oraz produkty do optymalizacji konwersji dla marketerów i agencji, wskazali optymalne rozwiązania wraz z przykładami najciekawszych kampanii reklamowych z 2020 roku.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNowe sondaże. Oba potwierdzają ciekawą tendencję
Następny artykułŚwietny występ ratowników z Kędzierzyna-Koźla. Karol Rekowski z rekordami Polski