Jakie nowe wyzwania przyniosła w IT pandemia?
Pandemia przyniosła wiele nowych perspektyw, którym jako
producenci sprzętu musieliśmy nadać priorytet w momencie tworzenia nowych
rozwiązań, jak i rozwijania tych, które są już na rynku. Jednym z nich jest
wsparcie w miejscu użytkowania sprzętu.
Z jednej strony mieliśmy użytkowników, którzy znacznie
ograniczali kontakt z serwisem czy działem IT swojej organizacji – z drugiej
strony mieliśmy zespoły techników, którzy musieli zachować szczególny reżim
sanitarny, żeby nie narazić siebie i swoich struktur na zamknięcie z dnia na
dzień z powodu kwarantanny. Dodatkowym wyzwaniem stała się dostępność części.
Przepustowość portów była mocno ograniczona, odwołano wiele powietrznych
transportów, co uniemożliwiło szybkie reagowanie na zwiększone zapotrzebowanie
klientów na części zamienne.
Jakie widać trendy?
Obecnie mimo rozluźnienia obostrzeń część osób zdecydowała
się na stałą pracę z domu.
Nasze urządzenia znane są z niezawodności – natomiast ten
fakt spowodował jeszcze mniejszą usterkowość. Urządzenie pracujące stacjonarnie
jest mniej narażone na uszkodzenie w wyniku wygięcia lub upadku. Natomiast z
punktu widzenia pracowników serwisu oznacza to dodatkowe wyzwanie, gdyż
dotychczas technicy mogli zrealizować wiele napraw podczas jednorazowej wizyty
w biurze, a teraz zmuszeni będą realizować naprawy pojedynczo, bezpośrednio w
domach użytkowników, co wydłuży proces.
Coraz częściej oferty obejmują nie tylko produkty, ale też
rozwiązania technologiczne i usługi. Dlaczego?
Widzimy zapotrzebowanie na usługę instalowania nowych
urządzeń w miejscu użytkowania wraz ze spersonalizowanym systemem operacyjnym i
zestawem potrzebnych aplikacji. Obecnie naszym klientom i partnerom biznesowym
proponujemy usługi instalacyjne oraz konfiguracje spersonalizowanego obrazu
systemu operacyjnego w fabryce lub też kompletne wdrożenia usługi Microsoft
Autopilot, która pozwala użytkownikowi na rozpoczęcia pracy bezpośrednio na
urządzeniu wyjętym prosto z pudełka.
Na czym polega Usługa Lenovo Premier Support i co daje?
Lenovo Premier Support pozwala użytkownikom korzystać z
naszych najlepszych rozwiązań oraz uzyskać priorytet na obsługę. Części do
napraw jednostek z zarejestrowaną usługą Premier Support wysyłane są w
pierwszej kolejności z wykorzystaniem najszybszych kanałów logistycznych.
Dodatkowo technicy realizują takie naprawy, zanim przejdą do realizacji napraw
standardowych. Prawdopodobieństwo realizacji naprawy w następnym dniu roboczym
po wykupieniu usługi Lenovo Premier Support w takich warunkach można uznać za
praktycznie pewne. Klienci otrzymują ponadto dostęp do bezpłatnej infolinii
działającej 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, którą tworzą nasi
najbardziej doświadczeni konsultanci, wyszkoleni dodatkowo w zakresie wsparcia
oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem.
Komu usługa jest dedykowana?
Usługa Lenovo Premier Support jest dedykowana firmom, które
w dobie ograniczonej dostępności komponentów chciałyby zabezpieczyć swoich
pracowników przed przestojami w pracy. Klienci pytani o to, z jakiego powodu
wybrali tę usługę, odpowiadają, że inwestując w profesjonalny sprzęt taki jak
ThinkPad X1 Carbon, ThinkPad X1 Fold czy ThinkPad X1 Extreme, inwestują także w
pewność i bezpieczeństwo swojej organizacji.
Czym to rozwiązanie wyróżnia się na rynku?
Usługa Lenovo Premier Support to jedna z niewielu tego typu
ofert na rynku, która zapewnia szeroki zakres działań – napraw, w tak krótkim
czasie oraz w tak konkurencyjnej cenie. Zdajemy sobie sprawę, jak wrażliwa i
ważna potrafi być dla wielu organizacji infrastruktura IT, dlatego staramy się
wychodzić naprzeciw potrzebom naszych klientów i partnerów.
Dlaczego wsparcie dla sprzętu jest tak potrzebne w pandemii?
Dyrektorzy działów IT stają obecnie przed nie lada
wyzwaniem, gdyż ich pracownicy nie są już w stanie fizycznie podejść do
użytkownika i skonfigurować jego ustawień czy podmienić dysk, by użytkownik
mógł kontynuować pracę bez dodatkowych opóźnień. Lenovo w ramach Lenovo Premier
Support jest w stanie świadczyć wsparcie w zakresie oprogramowania zdalnie. To
ogromna przewaga w tak dynamicznie zmieniającym się świecie. Dodatkowo
skorzystanie z Lenovo Premier Support daje nam gwarancję szybkiego załatwienia
naszej sprawy, gdyż wszystkim naprawom nadawany jest priorytet.
Jakimi rozwiązaniami firmy, które nie mają działów IT,
powinny się zainteresować?
W ofercie mamy już rozwiązania polegające na dostarczaniu
sprzętu jako usługi (Device-as-a-Service). Stale pracujemy także nad
rozwiązaniami polegającymi na dostarczaniu infrastruktury serwerowej,
oprogramo … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS