A A+ A++

Jim Ryan i Phil Spencer skomentowali ostatnie wydarzenia w Activision-Blizzard, ale jak widać japońska korporacja postanowiła zareagować i w pewien sposób odcina się od promowanej produkcji. Jeszcze wczoraj na witrynie PlayStation mogliście zobaczyć zakładkę z Call of Duty: Vanguard, jednak po wiadomości e-mail wysłanej przez szefa PlayStation, zdecydowano się na znaczący ruch.

Sony od miesięcy zajmuje się promocją Call of Duty: Vanguard, ale w czasie startu darmowego weekendu w trybie sieciowym, korporacja usunęła banner z grą i w pewien sposób odcina się od strzelanki Sledgehammer Games.

„Bloomberg poinformował wczoraj, że dyrektor generalny PlayStation wysłał notatkę do Activision Blizzard o tym, jak planują rozwiązać swoją wewnętrzną sytuację.

Wygląda na to, że PlayStation usunęło Vanguard z polecanej sekcji na swojej stronie.

Dzisiaj vs wczoraj:”

Trudno powiedzieć, czy Sony oraz Microsoft zdecydują się wykonać kolejny ruch, bo raczej korporacje nie odetną swoich platform od Call of Duty – jednej z najpopularniejszych serii na świecie. Możemy jednak podejrzewać, że przynajmniej aktualnie PlayStation i Xbox nie będą promować nowych tytułów Activision-Blizzard.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZapowiada się fascynujący film o ikonie muzyki
Następny artykułEklektyzm inspirowany naturalnością w kolekcji Boho Macieja Zienia