A A+ A++

Cykl zmagań obejmować będzie dwa najbliższe sezony Ekstraklasa Games transmitowane na antenie Polsat Games oraz online. Drugi z sezonów – obejmujący lata 2022-2023 – odbędzie się przy założeniu podpisania umowy z wydawcą gry EA Sports. W ramach współpracy w studiu telewizji zorganizowane zostaną trzy eventy turnieju w 2022 roku, a także trzy kolejne w 2023 roku – wszystkie transmitowane na żywo. Powstanie ponadto dziewięć odcinków Magazynu Ekstraklasa Games, którego widzowie jeszcze w tym roku śledzić będą mogli fazę zasadniczą rozgrywek.

Turnieje skierowane są zarówno do profesjonalistów z esportowych sekcji klubów Ekstraklasy, jak i amatorów stawiających pierwsze kroki na esportowej arenie. Z uwagi na to strukturę zawodów podzielono na formuły Pro i Open. Najlepsi przedstawiciele z obu części turnieju awansują do wielkiego finału. Powalczą w nim o pulę nagród o wartości 10 tysięcy euro oraz o awans do zmagań międzynarodowych FIFA eWorld Cup.

Harmonogram czwartego sezonu Ekstraklasa Games:

● 30 listopada – 29 grudnia – faza eliminacyjna

● 4 stycznia – 2 marca – faza zasadnicza

● 12-27 marca – faza barażowa

● 9-10 kwietnia – wielki finał

– Nie ma w Polsce ważniejszych i ciekawszych rozgrywek w FIFA niż Ekstraklasa Games. Jestem bardzo dumny z tego, że Ekstraklasa SA raz jeszcze zaufała Frenzy, przez co tak wartościowe i unikalne wydarzenie powraca na antenę Polsat Games. Świat wirtualnej piłki nożnej nie jest nam obcy, co udowodnimy, produkując transmisję, jakiej krajowa branża jeszcze nie widziała – przyznał Marcin Kilar, Dyrektor Zarządzający Frenzy.

To nie pierwszy raz, gdy Frenzy łączy siły z Ekstraklasą SA odpowiedzialną za prowadzenie najważniejszych w Polsce rozgrywek piłkarskich. W 2019 i w 2020 roku dom produkcyjny zrealizował transmisję z dwóch pierwszych sezonów Ekstraklasa Games, turnieju Ekstraklasa Cup, a także stworzył program publicystyczny poświęcony zmaganiom w grze FIFA i scenie esportowej.

– Ekstraklasa Games powraca na anteny Polsat Games, a to gwarantuje produkcję i transmisje na najwyższym poziomie. Z roku na rok projekt konsekwentnie się rozwija, pozyskując coraz więcej fanów, uczestników oraz partnerów. Cieszymy się, że wspólnie z Frenzy możemy dalej budować esportową scenę gry FIFA w Polsce, angażując przy tym wszystkie kluby Ekstraklasy – powiedział Marcin Mikucki, Dyrektor Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży w Ekstraklasie SA.

Informacja prasowa

Przejdź na Polsatsport.pl

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułStrażniczka Polskiej Granicy w Kuźnicy Białostockiej!
Następny artykułPrezydent Duda: reżim białoruski podjął hybrydowy atak na granicę UE i granicę NATO