Gorzowianin w środę 17 listopada poinformował policję o próbie oszustwa.
– Zgłaszający zorientował się, że nie rozmawia z przedstawicielem banku – opowiadał podkom. Grzegorz Jaroszewicz z Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie. – Na jego numer zadzwonił mężczyzna, informując o włamaniu na konto i próbie wzięcia kredytu. Początkowo pokrzywdzony nie do końca wierzył w to, co słyszy, ale kiedy sprawdził numer telefonu, z którego dzwoni rzekomy konsultant, okazało się, że jest taki sam jak infolinia w banku. Zdecydował więc, że wykona instrukcje, by nie stracić pieniędzy. Kiedy został poproszony o kod do transakcji internetowej, zdał sobie jednak sprawę, że to jest oszustwo. O podobnych sytuacjach słyszał w przeszłości. Poinformował, że nie poda takich danych i sprawę załatwi w oddziale banku. Rozmowa została zakończona.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS