Sąd Apelacyjny utrzymał nałożoną na Polkomtel przez prezesa UOKiK karę w wysokości ponad 18 mln zł; sprawa dotyczy kampanii Power LTE i Smart DOM – poinformował w poniedziałek na Twitterze Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Jak przypomniał UOKiK, w 2016 r. prezes Urzędu uznał, że reklamy Polkomtela dotyczące oferty smartDOM i Power LTE wprowadzały w błąd: rzeczywiste warunki oferty różniły się od prezentowanych w reklamach, gdyż ograniczały zarówno wielkość transferu (pakiety danych), jak i prędkość transmisji danych po wykorzystaniu pakietu.
“Sąd podkreślił, że reklama nie musi zawierać wszystkich elementów usługi, ale nie może przekazywać nieprawdziwych informacji” – podał Urząd na Twitterze. Poinformował, że zgodnie z wyrokiem Polkomtel został zobowiązany do publikacji ogłoszeń o orzeczeniu w telewizji.
1/3 Sąd Apelacyjny utrzymał nałożoną przez Prezesa UOKiK na Polkomtel karę ponad 18 mln zł. Sprawa dotyczy kampanii Power LTE oraz Smart DOM: „Power LTE bez limitu danych”.
— UOKiK (@UOKiKgovPL) November 15, 2021
kmz/ mmu/
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS