– Chciałbym porozmawiać o państwa doświadczeniach z ostatnich 18 miesięcy, o tym, czego się nauczyliśmy, o wspólnocie pewnego doświadczenia, które mam nadzieję da nam siłę, abyśmy weszli w 2022 rok pełni optymizmu. Reprezentujecie państwo firmy rodzinne, wiara, nadzieja, optymizm jest zaszyta w waszym DNA. Podzielmy się tym dzisiaj – powiedział otwierając spotkanie Paweł Zielewski, redaktor naczelny „Forbesa”.
Partnerem strategicznym Forum, od pierwszej edycji, jest Bank Millennium. W Toruniu powitał gości Andrzej Gliński, członek zarządu banku. Wziął on również w panelu dyskusyjnym „Agresywny rozwój czy obrona stanu posiadania: jak firmy rodzinne powinny odnaleźć się w dzisiejszym turbulentnym świecie”, który poprowadził Paweł Zielewski.
Zwinność firm rodzinnych
Dyskusja była okazja do podzielenia się doświadczeniami z ostatnich 18 miesięcy, które, nawet jak na standardy burzliwej polskiej transformacji, były okresem niezwykłym oraz pełnym wyzwań, choć – co pokazała dyskusja – nie tylko.
Anna Holz, prezes zarządu spółki Biurfol, podczas dyskusji opowiedziała o tym, jak firma, działająca w branży papierniczo-biurowo-szkolnej i zatrudniająca ok. 150 osób, stanęła nagle w obliczu dramatycznego spadku obrotów.
– Pracujemy na tworzywach sztucznych. Jeden z pracowników wpadł na pomysł, że możemy zacząć produkować przyłbice. Już na początku kwietnia zaczęliśmy je sprzedawać – mówiła Anna Holz.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS