A A+ A++

​Oficjalna premiera Battlefield 2042 przewidziana została na 19 listopada, jednak Electronic Arts zdecydowało się udostępnić grę tydzień wcześniej w ramach wczesnego dostępu (tzw. early access). Nowa produkcja miała na dobre zrewolucjonizować rynek pierwszoosobowych strzelanek, jednak póki co jest źle… a nawet bardzo źle.

Battlefield 2042 zasilany jest przez autorski silnik Frostbite, który według zapewnień twórców przystosowany został do zupełnie nowych wrażeń oferowanych przez rozgrywkę wieloosobową. W grze uczestniczyć może jednocześnie aż 128 graczy na różnych platformach sprzętowych. Jak wygląda nowy Battlefield na kilka dni przez oficjalną premierą?

Jeden z użytkowników Reddita, znany na tym portalu pod pseudonimem “alter-life” postanowił po kilkudniowych testach, przedstawić listę problemów i rzeczy, z którymi zmaga się nowa, wojenna produkcja od Electronic Arts.

Brak punktacji i systemu gratyfikacji

Pierwsza bolączka, która jest szeroko krytykowana przez społeczność to brak jakiejkolwiek punktacji. Nie jesteśmy w stanie zobaczyć ile mamy zabójstw czy śmierci, jaka ilość botów partycypuje na danym serwerze, czy drużyny są zbalansowane we właściwy sposób. Nie ma także rozpiski wskazującej jaki jest podział klas w rozgrywce. Co pośrednio wiąże się z tym aspektem, EA nie wpadło na to, by stworzyć stronę, która śledziłaby statystyki konta, profilu, na której możliwe byłoby sprawdzenie swoich wyników z gry.

Battlefield przyzwyczaił swoich graczy, iż przez wiele lat w produkcjach tych pojawiał się bardziej lub mniej kompleksowy system przyznawania punków, niemal za wszystko – za zbieranie amunicji, leczenie przyjaciół, oznaczanie wrogów, eliminowanie oponentów. W nowym wydaniu z cyklu Battlefield 2042 – taka funkcjonalność po prostu nie istnieje. Jedyne co działa to podstawowe punkty doświadczenia.

Działanie serwerów i systemu dobierania graczy pozostawiają wiele do życzenia

Póki co, w grze nie ma wyszukiwarki serwerów, więc użytkownicy nie mogą w sposób ręczny dobrać sobie preferowanego serwera, na którym chcą włączyć się do zabawy – system przydziela graczy w sposób losowy. Kolejna rzecz, które bezpośrednio wiąże się z tym aspektem: po każdej skończonej rozgrywce, lobby jest zamykane. Nie ma możliwości skonfrontowania się z tymi samymi graczami, tylko np. na innej mapie.

Specjaliści i klasy? Twórcy zbagatelizowali temat

Aspekt, który znacząco miał różnicować i urozmaicać całą rozgrywkę w Battlefield 2042 powoduje, że wsz … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWIG20 piąty raz z rzędu w dół. Surowce i paliwa popsuły nastroje
Następny artykułKenny G zapowiada album “New Standards”