100 e-hulajnóg TIER wjedzie jutro na ulice Tychów. Pojazdy te wyróżniają się stabilną konstrukcją – szeroką podstawą, dużymi kołami, podwójnymi amortyzatorami i hamulcami – dzięki czemu jazda jest bezpieczna i przyjemna. Innowacyjna na tle rynku jest także zoptymalizowana logistyka zarządzania flotą TIER. Zastosowanie w hulajnogach wymiennych baterii pozwala na ich wymianę na miejscu, bez konieczności przewożenia do magazynu całych pojazdów.
Tychy to kolejne miasto w Polsce, w którym od 30.10 dostępne będą w pełni neutralne klimatycznie e – hulajnogi operatora. W ciągu niecałych 3 lat hulajnogi TIER pojawiły się w 16 krajach w ponad 155 miastach.
– TIER pojawia się w Tychach, by wnieść zupełnie nową jakość w miejską mobilność. Wiemy, że Tychy od lat realizują gminny Program Ochrony Środowiska Przed Hałasem i niezmiernie cieszy nas, że wprowadzając w pełni neutralne klimatycznie pojazdy TIER, możemy stać się częścią pozytywnych zmian miejskich. Wyznajemy wspólne wartości i chcemy wspierać miasto w zrównoważonym rozwoju oraz ochronie klimatu i jakości powietrza. Jesteśmy przekonani, że e – hulajnogi TIER szybko i na stałe wpiszą się w miejski krajobraz i będą dobrze służyć mieszkańcom, szczególnie na krótszych odcinkach – powiedział Mathieu Deloly, dyrektor TIER Mobility Poland.
Jak zacząć jeździć TIER
Aby spróbować jazdy e-hulajnogą TIER należy pobrać aplikację, zarejestrować się i przypisać swoją metodę płatności. Następnie należy znaleźć e-hulajnogę na mapie lub na ulicy i odblokować ją, skanując umieszczony na niej kod QR za pomocą aplikacji. Aby zakończyć jazdę należy znaleźć bezpieczne miejsce do zaparkowania, opuść podpórkę, otworzyć aplikację TIER i dotknąć przycisku „Zakończ przejazd”.
Minuta jazdy e-hulajnogą TIER kosztuje 59 groszy, natomiast opłata za odblokowanie hulajnogi wynosi 2,50 zł. Najbardziej wymagający użytkownicy będą mogli w aplikacji wykupić pakiet bezpłatnych odblokowań e-hulajnóg na 30 dni za 9,99 zł.
Poza działaniami proekologicznymi, TIER podjęło wiele przedsięwzięć na rzecz poprawy bezpieczeństwa. Dotyczy to nie tylko użytkowników e – hulajnóg i innych uczestników ruchu, lecz także postrzegania branży przez opinię publiczną. TIER przypomina też o zasadach bezpieczeństwa:
♦ na e-hulajnodze można jeździć wyłącznie w pojedynkę oraz stanowczo zabrania przejazdów po spożyciu alkoholu,
♦ porzucona lub zaparkowana w nieodpowiednim miejscu e-hulajnoga może stanowić
przeszkodę na drodze, szczególnie niebezpieczną dla osób z niepełnosprawnościami
wzrokowymi.
♦ aby zapewnić bezpieczeństwo wszystkim użytkownikom dróg, hulajnogę należy zaparkować w miejscu do tego przeznaczonym, a jeśli takiego miejsca nie ma jak najbliżej zewnętrznej krawędzi chodnika (oddalonej od jezdni). Szerokość pozostawiona dla pieszych nie może być mniejsza niż 1,5 metra. Zaparkowana odpowiednio hulajnoga powinna „przylegać” do ściany budynku lub stać za pozostawioną tam wcześniej inną hulajnogą i nie blokować przejścia lub przejazdu.
O firmie. TIER Mobility jest czołowym europejskim operatorem w sektorze mikromobilności, którego misją jest zmiana mobilności na dobre. Udostępniając mieszkańcom szereg współużytkowanych, lekkich pojazdów elektrycznych, od e – hulajnóg po e – rowery i e – skutery, zasilanych przez własną sieć energetyczną, TIER pomaga miastom zmniejszyć ich zależność od samochodów. TIER, założony w 2018 roku przez Lawrence’a Leuschnera, Matthiasa Lauga i Juliana Blessina, ma swoją główną siedzibę w Berlinie i obecnie działa w ponad 155 miastach w 16 krajach w Europie i na Bliskim Wschodzie. Z myślą o zapewnieniu najbezpieczniejszego, najbardziej słusznego i zrównoważonego rozwiązania w kwestii mobilności, TIER jest neutralny klimatycznie od stycznia 2020 r.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.tier.app
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS