A A+ A++

– Po pierwsze, to Google Ads, a więc reklama pojawiająca się w wynikach wyszukiwarki Google i na stronach współpracujących z nią w ramach programu Google AdSense – mówi Bartosz Ferenc, prezes zarządu Sembot, firmy zajmującej się wykorzystaniem automatyzacji w prowadzeniu kampanii reklamowej, ekspert w zakresie reklamy internetowej i współtwórca szeregu zakończonych z sukcesem projektów e-commerce, w tym np. największego w branży sklepu internetowego z materacami (mdc.pl).

Internetowi sprzedawcy chętnie reklamują się również na Facebooku.

– Dzięki bardzo zaawansowanym rozwiązaniom, korzystającym ze sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego – w tym np. wychwytywania słów kluczowych z rozmów prowadzonych przy naszych smartfonach – Facebook jest w stanie bardzo precyzyjnie targetować reklamy. Zaczynają się np. pojawiać w serwisach internetowych odbiorcy reklamy już nie tylko zaraz po tym, jak zaczyna przeglądać strony z interesującymi go produktami, ale nawet wcześniej, kiedy zaczyna o nich rozmawiać ze znajomymi lub rodziną – tłumaczy Bartosz Ferenc.

Trzecią najczęściej stosowaną przez sprzedawców internetowych reklamą jest ta sprzedawana w wynikach wyszukiwania marketplace’ów, a więc dużych platform e-commerce w rodzaju Amazona lub Allegro.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPlayStation PC – Sony rozwija sekcję gier na komputery
Następny artykułSzczepienia jako kryterium rekrutacji do przedszkola. Radni przyjęli uchwałę