Nareszcie nadchodzi czas wyjazdów na narty i doświadczania silnych, pozytywnych emocji podczas pokonywania kolejnych zakrętów czy podziwiania śladów własnych nart na mistrzowskich trasach. A w dodatku wszystko to być może będzie możliwe już pod koniec listopada, pośród urzekającej panoramy Dolomitów. Dwa kolejne sezony wakacyjne, kiedy to wyciągi transportowały tysiące użytkowników, respektując przy tym wszelkie zalecenia i protokoły bezpieczeństwa, dostarczyły obiektom turystycznym Trentino cennego doświadczenia. Dzięki niemu, dziś region jest w pełni gotowy na rozpoczęcie nowego sezonu zimowego.
W Trentino istnieje możliwość skorzystania z 800 km tras zjazdowych, z których większość rozłożona jest na dwa duże okręgi narciarskie – Dolomiti Superski z 350 km i Skirama Dolomiti-Adamello Brenta z prawie 400 km tras. Już same te liczby, odczytywane w kontekście prewencji i dystansu społecznego, mogą dawać silne poczucie bezpieczeństwa. Należy jednak pamiętać także o dodatkowych 229 szybkich i wygodnych wyciągach narciarskich, znacznie skracających czas oczekiwania na zjazd.
Skipass do kupienia on-line, bez kolejek
Aby zapewnić bezpieczny i pewny dostęp do obiektów narciarskich, firmy obsługujące wyciągi wprowadziły nowe narzędzia zbliżeniowe, wykorzystujące innowacyjne technologie. Znacznie rozszerzono możliwość zakupu skipassów i karnetów sezonowych on-line, aby nie trzeba było stać w kolejkach do kas lub biur obsługi narciarzy. Dzięki synergii z obiektami noclegowymi, umożliwiono również odebranie karnetów bezpośrednio w hotelach.
Karnet narciarski Dolomiti Superski można kupić z wyprzedzeniem on-line na stronie dolomitisuperski.com. Po wczytaniu karty MyDolomiti Skicard lub odebraniu jej w jednym z biletomatów, które rozmieszczone są w różnych ośrodkach narciarskich, zyskujemy bezpośredni dostęp do bramek przy wyciągu. W trosce o zrównoważony rozwój, karty wykonywane są teraz z papieru pochodzącego z recyklingu.
Na wszystkich stacjach, które wprowadziły Kcard, skipass dobowy lub kilkudniowy można załadować on-line, a następnie wejść bezpośrednio do wyciągów. Stworzono również aplikacje, które umieszczają użytkownika w wirtualnej kolejce, tak aby mógł on stawić się przy bramce w określonym momencie. Aplikacje umożliwiają również zarządzanie dostępem do schronisk górskich, restauracji oraz stoisk samoobsługowych na stokach.
Co więcej, okręgi Konsorcjum Skirama uruchomiły aplikację QODA, której celem jest ułatwienie codziennego korzystania z wielu usług. Za jej pomocą, narciarze zarezerwują przejazd wyciągiem, by dotrzeć do dolnej stacji o określonym czasie. Jest to innowacyjne narzędzie do wirtualizacji kolejek, które może być także wykorzystywane w ponad 60 schroniskach wzdłuż stoków w celu rezerwacji stolików i uzyskania dostępu do punktów samoobsługowych.
Z kolei w nowej aplikacji Dolomiti Superski dostępna jest Skiers Map, czyli innowacyjna mapa, która określa liczbę narciarzy na każdym wyciągu.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS