A A+ A++

– Black Friday to największe wydarzenie zakupowe roku, w którym coraz większą rolę odgrywają zakupy online, tak więc marki muszą wykorzystać ten kanał sprzedaży w jak najlepszy sposób. I temu właśnie służy przygotowany przez Httpool projekt, na który składa się zestaw porad eksperckich dotyczących wykorzystania reklamy na Twitterze na potrzeby Black Friday – mówi Justyna Duszyńska, CEO w Httpool Polska.

Eksperci Httpool doradzają firmom planującym wziąć udział w tym zakupowym karnawale jak strategicznie przygotować się na ten dzień, jak przygotować kampanie na Twitterze i jak dotrzeć do odbiorców.

  • Dlaczego marki powinny rozważyć Twittera jako część pełnej strategii medialnej na Czarny Piątek? (TUTAJ)
  • Jak dotrzeć do odbiorców na Twitterze w Czarny Piątek? (TUTAJ)
  • Czy Twój sklep internetowy jest gotowy na Czarny Piątek? Oto 6 wskazówek zwiększających przychody za pośrednictwem Twittera od Wise.Blue (TUTAJ)

Źródło: Httpool Polska

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAktualizacje The Sims 4 i plany na przyszłość – dziś stream Inside Maxis
Następny artykułCzosnek pomaga w czyszczeniu łazienki! Efekt jest zaskakujący