Załoga Martin Hippe, Ugo de Wilde i Adam Eteki w samochodzie Ligier JS P320 z numerem 13 przyjechała na metę czterogodzinnego wyścigu na drugim miejscu w klasie LMP3, ale awansowała na pierwszą pozycję w końcowej, oficjalnej klasyfikacji po karze czasowej nałożonej na zwycięzców – załogę zespołu DKR Engineering. Załoga #13 została sklasyfikowana w końcowej punktacji sezonu na czwartym miejscu.
Druga załoga polskiego zespołu – Mateusz Kaprzyk, Nico Pino i Patryk Krupiński w podobnym samochodzie Ligier JS P320 z numerem 14 także spisała się bardzo dobrze i wywalczyła siódme miejsce w wyścigu 4h Portimão. Kaprzyk startował z trzynastego pola, ale awansował na trzecią pozycję, przed przekazaniem samochodu Patrykowi Krupińskiemu. Debiutujący w zespole Krupiński otrzymał karę drive through za spowodowanie kontaktu z jednym z rywali. Przez resztę wyścigu, zarówno Polak, jak i jadący na kolejnej zmianie Nico Pino odrabiali stratę i ukończyli rywalizację na ósmym miejscu, jednak awansowali o jedną pozycję wskutek kary czasowej nałożonej na załogę numer 19 zespołu Cool Racing. Załoga #14 ukończyła mistrzostwa na szóstym miejscu.
Chociaż sezon European Le Mans Series dobiegł końca, zespół Inter Europol Competition ma w dalszym ciągu bardzo pracowity czas. Prosto z Portugalii udaje się do Bahrajnu, gdzie w dwa najbliższe weekendy odbędą się dwa wyścigi kończące sezon WEC czyli Mistrzostw Świata Endurance FIA. W tej serii polski zespół ściga się prototypem Oreca w kategorii LMP2. Po znakomitym występie w sierpniowym wyścigu 24h Le Mans załoga Kuba Śmiechowski, Alex Brundle i Renger van der Zande zajmuje piątą pozycję i ma realne szanse na miejsce na podium w końcowej punktacji.
informacja prasowa
akcje
komentarze
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS