Hejt, który w internecie przybiera najczęściej formę krzywdzących, pełnych szyderstw, ocen i wulgaryzmów komentarzy, jest wszechobecny. Walkę z nim – wśród matek – już po raz trzeci w ramach akcji #HEJToJA podjęła fundacja Mlekiem Mamy.
Chcesz dostawać mailem najważniejsze informacje z Olsztyna? Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter. Prześlij go także rodzinie i znajomym.
– W tym roku chcemy dotknąć problemu hejtu ze względu na decyzje podejmowane przez kobiety dotyczące stylu ich macierzyństwa. Spotykamy się bowiem z negatywnym odbiorem kobiet, które świadomie decydują się opiekować dziećmi, jak również tych, które realizują się zawodowo czy spełniają pasje. A przecież każda z nich ma prawo do podejmowania indywidualnych decyzji dotyczących jej osobistego życia – tłumaczy Malinowska.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS