A A+ A++

To pierwsza taka akcja sieci Biedronka, którą codzienne odwiedzają 4 mln Polaków. Firma przeznaczyła przynajmniej 1,5 mln zł na pomoc chronionym gatunkom w Polsce. W czwartek przedstawiciele Biedronki podpisali umowę z Polskim Towarzystwem Ochrony Przyrody „Salamandra”, które jest głównym partnerem programu.

– Polskie organizacje przyrodnicze od 30 lat wykonują świetną prace. Zebrały doświadczenie, kadry ekspertów, mają mnóstwo wolontariuszy. Czynnikiem ograniczającym jest brak środków, dlatego wsparcie biznesu i 1 proc. z podatków są tak ważne – mówił w czwartek dr Andrzej Kepel, prezes PTOP „Salamandra”.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKomornik: Nieskruszony – pozytywny odbiór wersji demonstracyjnej
Następny artykułSpotkanie z koszykarkami AZS UMCS Lublin w VIVO! już 8 października