– Odpowiedzi ankietowanych potwierdzają, że karta podarunkowa to atrakcyjny upominek, który daje osobie obdarowanej dużą elastyczność i wygodę. Można ją wręczyć z okazji urodzin, świąt lub innych okoliczności. Obdarowany sam dokonuje wyboru najlepszego i najpotrzebniejszego produktu – podkreśliła Katarzyna Kozłowska-Jancik z działu CRM w RTV EURO AGD. – RTV EURO AGD ma w swojej ofercie karty podarunkowe, które można nabyć we wszystkich sklepach stacjonarnych i na stronie www.euro.com.pl. Są aktywne przez rok i pozwalają na zakup elektroniki użytkowej i AGD w ponad 300 salonach naszej sieci w całym kraju i w sklepie internetowym. W naszym bogatym asortymencie każdy znajdzie coś dla siebie.
Karty podarunkowe to nie tylko wygoda dla klientów indywidualnych, lecz także uniwersalne rozwiązanie dla biznesu. Bony coraz częściej są wykorzystywane przez firmy jako różnego rodzaju prezenty dla kontrahentów i partnerów biznesowych. Świetnie sprawdzają się również w programach lojalnościowych.
– W przypadku voucherów możemy też mówić o pewnej cykliczności. Firmy chętnie decydują się na korzystanie z nich pod koniec roku. Jest to czas przedświąteczny, a karta podarunkowa idealnie sprawdza się jako prezent pod choinkę, którym obdarujemy partnera biznesowego. Warto tutaj wspomnieć, że fizyczna karta to również dobra forma promocji i reklamy, zwłaszcza że może ona zostać dodatkowo dostosowana do identyfikacji wizualnej danej firmy – zaznaczył Adam Wróbel, Menedżer ds. Sprzedaży Instytucjonalnej w RTV EURO AGD. – Karty mogą mieć również formę elektroniczną, co nie tylko znacznie skraca czas przekazania do odbiorcy, lecz także ma wymiar eko, bo ogranicza produkcję plastiku i papieru. Dodatkowo niebagatelnym czynnikiem w przypadku kart elektronicznych jest praktycznie zerowy koszt dystrybucji. Zapotrzebowanie na elektroniczną wersję karty podarunkowej wzrosło u nas zwłaszcza w ostatnich miesiącach.
Badanie SmartScope potwierdza, że karty podarunkowe to również ciekawa forma dodatków pozapłacowych. Około 90 proc. ankietowanych chciałoby, aby były one jednym z benefitów pracowniczych.
Badanie zrealizowane przez agencję SmartScope zostało przeprowadzone na reprezentatywnej próbie internautów w wieku powyżej 18 lat.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS