Od kilku godzin użytkownicy zgłaszają ogromne problemy z najpopularniejszymi social mediami na świecie – mowa tutaj chociażby o Facebooku, WhatsAppie czy Instagramie. Na stronie DownDetector, zbierającej informacje o awariach największych serwisów na świecie, zebrało się już ponad 70 tysięcy zgłoszeń odbiorców dot. obecnej funkcjonalności podstawowych, sieciowych aplikacji.
Od kilku godzin nie poznaliśmy przyczyny awarii, ale programiści robią wszystko, aby jak najszybciej przywrócić wszystko do normalności. Z wagi problemu zdaje sobie sprawę Instagram, który w swoim oficjalnym oświadczeniu na Twitterze poprosili o trochę cierpliwości.
https://twitter.com/InstagramComms/status/1445062531932835841?s=20
Eksperci ds. bezpieczeństwa stwierdzili, że brak połączenia z aplikacjami “podłączonymi” do Facebooka wynika z ogromnego, wewnętrznego błędu, który mógł powstać przez osobę zatrudnianą przez powyższą firmę. Włamanie osób trzecich jest uważane za mniej prawdopodobną opcję.
My również nie mamy obecnie dostępu do żadnych social mediów, więc w razie ewentualnych pytań prosimy wysyłać wiadomości pod adres:
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS