A A+ A++

– W najlepszym miesiącu półrocza, marcu, zrealizowaliśmy ponad 1,6 tys. zamówień i wygenerowaliśmy 1,6 miliona zł GMV (łączna wartość sprzedanych towarów w danym okresie – red.). Od stycznia do czerwca br. najszybciej rosła sprzedaż produktów współczesnych, która osiągnęła ponad trzykrotny wzrost rok do roku. W segmencie używanego designu i antyków wzrost wyniósł przynajmniej 50 proc. mówi Karol Misztal, założyciel i CEO Yestersen. Jak dodaje, spółka stale poprawia marżowość, która rośnie w tempie dwucyfrowym, a średnia wartość koszyka pozostaje niemal czterocyfrowa.

Nowy inwestor, własna marka

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUSA. Badania nad Molnupiravirem. “Nowy front w zwalczaniu COVID-19”
Następny artykułForeign investors are losing out in Evergrande's battle to survive