A A+ A++


Kampania wizerunkowa kolekcji 25 lat Top Secret

/

Materiały prasowe

Polska marka Top Secret kończy w tym roku 25 lat. Z tej okazji prezentuje nowoczesną kolekcją, zawierającą 25 zestawów, w odmiennych stylach, na różne okazje.Charakterystyczna sylwetka to typowy świeży wielowarstwowy miks, zgodny z trendami sezonu, pozwalający na indywidualne komponowanie ubrań. Dominują propozycje o nowoczesnym, miejskim i ponadczasowym charakterze, z okry … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSpotkanie autorskie z Krzysztofem Bochusem
Następny artykułMemoris-book. Spotkanie z Ewą Nowak